Šių metų spalio mėnesio pardavimai siekė 517 400 vnt. (pernai – 519 300 vnt.) Taigi, šiemet tik truputį pristigo iki pernykščio rezultato, kuris buvo irgi rekordinis.
Komentuodamas šiuos pardavimų rezultatus, „Volkswagen“ koncerno komercijos direktorius Christianas Klingleris juos įvertino teigiamai ir pasidalino optimistinėmis prognozėmis peržengti šešių milijonų metinių pardavimų kartelę. Jis taip pat pasidžiaugė nemažu pirkėjų susidomėjimu atnaujintu „Volkswagen Passat“, kurio pardavimai daugelyje Europos rinkų turėtų prasidėti per artimiausias keletą savaičių.
Per pirmuosius 10 šių metų mėnesių visose Europos rinkose parduota 1,40 mln. (1,37 mln., +2,7%) „Volkswagen“ automobilių, iš kurių Vakarų Europai (išskyrus Vokietiją) teko 719 500 vnt. (682 200; +5,5%).
Vokietijoje parduota 483 500 vnt. (464 100 vnt., +4,2%). Vidurio ir rytų Europos rinkos pasižymėjo dideliais svyravimais bendra neigiama tendencija. Čia parduota 200 500 vnt. (220 500 vnt., -9%). Rusijoje parduota 103 100 vnt. (129 900 vnt., -20,6%).
Per pirmuosius 10 šių metų mėnesių Šiaurės Amerikoje parduota 482 300 vnt., (517 600 vnt., -6,8%), iš jų 301 200 vnt. (343 000 vnt., -12,2%) JAV.
„Volkswagen“ pardavimai Pietų Amerikoje sumenko 18,5% ir siekė 547 700 vnt. (672 400 vnt.), tame skaičiuje Brazilijoje parduota 443 200 vnt. (514 700 vnt., -13,7%).
Azijos ir Ramiojo vandenyno šalyse šios markės vokiškų automobilių pardavimai ūgtelėjo 12,4% ir siekė 2,47 mln. vnt. (2,20 mln. vnt.), tame skaičiuje Kinijoje (įskaitant Hong Kongą) parduota 2,30 mln. vnt. (2,02 mln. vnt., +13,8%).