Palyginimui, pernai per tą patį laikotarpį parduota 4,95 mln. „Volkswagen“ ženklu pažymėtų automobilių. Taigi, per dešimt šių metų mėnesių pardavimų skaičius išaugo 2,6 proc. Spalį parduota 517 400 vnt., arba 0,4 proc. mažiau, nei dešimtąjį 2013-ųjų mėnesį, kuris, savo ruožtu buvo rekordinis užpraeito spalio atžvilgiu.
Pristatydamas rinkos rezultatus, „Volkswagen“ koncerno komercijos direktorius Christianas Klingleris juos įvertino teigiamai ir neslėpė optimizmo šiemet peržengti šešių milijonų metinių pardavimų kartelę. Jis taip pat pasidžiaugė nemažu pirkėjų susidomėjimu atnaujintu „Volkswagen Passat“, kurio pardavimai daugelyje Europos rinkų turėtų prasidėti artimiausiomis savaitėmis.
Per pirmuosius 10 šių metų mėnesių visose Europos rinkose parduota 1,40 mln. (1,37 mln., +2,7 proc.), iš kurių Vakarų Europai (išskyrus Vokietiją) teko 719 500 vnt. (682 200; +5,5) proc..
Vokietijoje parduota 483 500 vnt. (464 100 vnt., +4,2 proc.). Centrinės ir rytų Europos rinkos pasižymėjo dideliais svyravimais ir bendra neigiama tendencija. Čia parduota 200 500 vnt. (220 500 vnt., -9 proc.). Rusijoje parduota 103 100 vnt. (129 900 vnt., -20,6 proc.).
Per pirmuosius 10 šių metų mėnesių Šiaurės Amerikoje parduota 482 300 vnt., (517 600 vnt., -6,8 proc.), iš jų 301 200 vnt. (343 000 vnt., -12,2 proc.) JAV.
Pardavimai Pietų Amerikoje sumenko 18,5 proc. ir siekė 547 700 vnt. (672 400 vnt.), tame skaičiuje Brazilijoje parduota 443 200 vnt. (514 700 vnt., -13,7 proc.).
Pardavimai Azijos ir Ramiojo vandenyno šalyse ūgtelėjo 12,4 proc. ir siekė 2,47 mln. vnt. (2,20 mln. vnt.), tame skaičiuje Kinijoje (įskaitant Hong Kongą) parduota 2,30 mln. vnt. (2,02 mln. vnt., +13,8 proc.).