Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Volvo“ pristatė dar vieną technologiją, padėsiančią visiškai išvengti avarijų

„Volvo“ 360 laipsnių aprėpties technologija
„Volvo“ 360 laipsnių aprėpties technologija
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Sukūrusi naują saugumo funkciją, kuri aptinka maršrutą be galimo susidūrimo pavojaus, „Volvo Cars“ žengė dar vieną reikšmingą žingsnį savo vizijos įgyvendinimo link, kad 2020-aisiais jokiame naujame „Volvo“ automobilyje keliaujantis žmogus nežus ir nebus sunkiai sužeistas.

Šių metų gruodžio mėnesį „Volvo Cars“ ketina užbaigti keturis metus trukusį projektą „Non-Hit Car and Truck“. Šio projekto tikslas – sukurti naujos kartos jutiklį, kuris nuolatos stebės automobilį juosiančią aplinką.

Švedijos mokslininkų, įvairių institucijų ir pramonės atstovų bei projekto „Non-Hit Car and Truck“ bendradarbiavimas padėjo sukurti visiškai naujas ir patobulinti senąsias technologijas, kurių dėka pavyks sumažinti avarijos tikimybę. 

Neprilygstamas 360 laipsnių aprėpties vaizdas – naujos kartos jutiklis

Vienas iš projektų iššūkių buvo sukurti darnią aptikimo sistemą, kurią sudarytų atskiri jutikliai, įrengti aplink automobilį – tai, ko niekas anksčiau nebuvo padaręs. Įgyvendinant šį tikslą, reikėjo suprojektuoti centralizuotą jutiklių sistemą, kurioje efektyviai informacija dalytųsi įvairios technologijos: kameros, radarai, lidarai, GPS ir kt.

Veikdama tokiu būdu, sistema gali rodyti 360 laipsnių aprėpties aplinkos vaizdą ir aptikti bet kokį galimai pavojingą objektą, kurio vairuotojas priešingu atveju nepastebėtų. Sutelkę dėmesį į automobilių jutiklius, projekto ekspertai žengė didelį žingsnį į priekį – greitai ši nauja technologija taps prieinama kiekvienam vartotojui.

„Volvo“ 360 laipsnių aprėpties technologija
„Volvo“ 360 laipsnių aprėpties technologija

Automobilis pats siūlys maršrutus be susidūrimų ir vertins pavojų

360 laipsnių aprėpties vaizdą dar labiau pagerina eismo stebėjimo sistema – nauja saugumo funkcija, naudojanti programinę įrangą, parenkančią maršrutus be susidūrimų bet kokiomis eismo sąlygomis. Sistema, kurios veikimo pagrindas yra nuolatinė pavojaus analizė, gali netgi padėti vairuotojams stabdyti ir vairuoti. Siekiant parodyti, kaip 360 laipsnių aprėpties vaizdo funkcija ir eismo stebėjimo sistema veikia kartu, projekto metu buvo sukurtos dvi bandomosios transporto priemonės.

2020 m. ir autonominiai automobiliai

„Vystydami projektą „Non-Hit Car and Truck“, žengėme reikšmingą žingsnį 2020 m. vizijos link, kai naujame „Volvo“ automobilyje nežus ir nebus rimtai sužalotas nei vienas žmogus. Ši technologija taip pat yra būtinas elementas kuriant autonominius automobilius, kurie automatiškai vairuos ir stabdys, kad nesusidurtų su kitu objektu. Mūsų pirminis tikslas yra išvengti nelaimingų atsitikimų, tačiau neketiname čia sustoti. Toliau kursime automobilius, kurie prisitaikys prie kiekvieno vairuotojo vairavimo stiliaus“, – teigia Andersas Almevadas, „Volvo Cars Non-Hit Car“ projekto vadovas.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Gazas