Pagrindinė tokio sprendimo priežastis – nepakankamai dideli kabrioleto su kietu stogu „Volvo C70“ pardavimai. Gamykloje, kuri iš dalies priklauso ir gamintojo partneriams iš Italijos „Pininfarina S.p.A.“ praėjusiais metais buvo surinkta tik 10 tūkstančių modelių, tuo tarpu „Volvo“ teigia, jog dabar gamykla dirba tik 65 procentų pajėgumu.
Norint, kad gamykla pateisintų koncerno lūkesčius, joje darbas turėtų vykti bent 80 procentų pajėgumu. „Volvo“ bei „Pininfarina“ susitarė, jog italų dizaino kompanijai priklausančią dalį automobilių gamintojas išpirks ir 2013-aisiais uždarys gamyklos duris.
„Maži Uddevalloje esančioje gamykloje surenkamų automobilių pardavimai verčia imtis sprendimo nutraukti veiklą“, - oficialiame pirmadienio pranešime teigia „Volvo“ vadovas Sefanas Jacoby. „Toks gamintojas, kaip „Volvo“ negali leisti sau švaistyti pinigų nepelningiems projektams, ypač, žinant, jog C70 – mažą paklausą turintis modelis.“
Iki 2020-ųjų „Volvo“ tikisi padvigubinti savo pardavimus bei pasiekti 800 tūkst. parduodamų automobilių per metus. Koncernas į gamybą planuoja investuoti net 11 mlrd. JAV dolerių (28,7 mlrd. Lt) per artimiausius penkerius metus. Švedijos automobilių gamintojas planuoja įkelti koją į Kinijos rinką bei atidaryti didžiausioje pasaulio valstybėje net dvi gamyklas.