1000 km lenktynių treniruočių važiavimai buvo padalinti į dvi grupes, kiekvienoje jų varžėsi daugiau kaip 20 dalyvių.
Lyderiai neišvengė gedimų
Pirmosios grupės treniruotės prasidėjo 15 valandą. Joje greičiausia – praėjusių metų nugalėtoja „General Financing-STIHL by Pitlane“ komanda, vieną lenktynių trasos ratą įveikusi per 1 min. 16,684 sek. Antras – Simo Juodviršio vairuotas BMW M3 GTR, atsilikęs kiek daugiau nei 0,1 sek.
Pirmos grupės važiavimuose tik epizodiškai pasirodė „Aquila CR1“ automobilis, tituluojamas greičiausiu šiose lenktynėse. Problema – sudegusi „granatos“ guma. Automobilis dėl to nepravažiavo nė vieno greito rato ir pasuko į techninio aptarnavimo zoną, tačiau gedimas – nedidelis.
„Treniruočių toks tikslas ir yra – atrasti nedidelių problemų. Automobilis visas buvo perrinktas, tad natūralu, jog nedidelės problemos išlenda pradėjus testuoti visu tempu.
Gerai, kad ši problema išlindo būtent dabar ir turime laiko ją sutvarkyti, tačiau negerai, kad nespėjome pasitreniruoti“, – filosofiškai apie nutikimą kalbėjo vienas „Aquila CR1“ vairuotojų Vytautas Švedas.
Antrose treniruotėse greičiausi buvo „Radical“
Antroje treniruočių grupėje greičiausi buvo „15min GSR-Telšių statyba“ komandos nariai. „Radical SR5“ automobilis vieną trasos ratą įveikė per 1 min. 14,463 min. Antroje vietoje – „Radical SR8“, atsilikęs puse sekundės. Abiejų „Radical“ pasiekti vieno rato įveikimo laikai – kol kas geriausi šį savaitgalį.
Trečioje vietoje šiame važiavime ilgą laiką buvo Lietuvoje neregėtas „Marcos Mantis“ automobilis nuo lyderių atsiliko keturiomis sekundėmis. Tačiau baigiantis pirmajai treniruotei durimis trinktelėjo „Rimo“ komandos lenktynininkas Rimantas Blažulionis, su BMW 335 paveržęs trečiąją greičiausiųjų pirmosios treniruotės lenktynininkų poziciją – 1 min. 18,801 sek.
Vos šešis ratus įveikė „Lesta“ komandos „Lotus 7 Replica“ – automobilis turi problemų su variklio tepalu, kurias tikisi išspręsti iki penktadienio.
„Pirmas įspūdis, jog trasa iš tiesų kiek slidoka, todėl teks padirbėti prie jos specifikos taikant automobilio pakabą, – apsukęs pirmuosius 25 ratus ir kiek suplukęs išlipęs iš „Porsche 968 EBR“ automobilio pirmaisiais įspūdžiais dalijosi „Daumantų-Hoptrans-Toverasport“ atstovas Aivaras Pyragius. – Kadangi čia paskutinį kartą lenktyniavau prieš šešerius metus, viskas man čia atrodo nauja ir neįprasta. Ypač pakito trasa, todėl lenktynių senbuviai šįkart joje jokio pranašumo neturės“.
Atnaujinta 17:59
„Lesta“ komandos likimas kabo ant plauko. „Reikia naujo variklio. Turim problemų su tepimu ir nors dabartinis variklis neužklynijo, jo naudoti negalime. Jeigu naują rasime ir spėsime įsidėti, startuosime“, – sakė komandos vairuotojas Tomas Gruzdys.
VISOS NAUJIENOS APIE 1000 KM LENKTYNES IR „15MIN GSR-TELŠIŲ STATYBA“ KOMANDĄ SPECIALIOJE RUBRIKOJE – www.15min.lt/1000km