Apie 19 valandą visi 22 varžybas pradėję visureigiai atvažiavo į ten, iš kur startavo – aikštelę prie „Karolinos“ viešbučio.
Mat iki paskelbiant galutinius rezultatus, teisėjai turi peržiūrėti visuose visureigiuose sumontuotų GPS duomenis ir pagal juos nustatyti, ar ekipažai neviršijo leistino greičio važiuodami ne greičio ruožuose. Kaip žinia, vieškeliais Lietuvoje galima važiuoti ne didesniu kaip 70 kilometrų per valandą greičiu. Už leistino greičio viršijimą skiriamos baudos sekundės.
Įveikus visus greičio ruožus, šiose varžybose geriausiai sekėsi patyrusiam bekelės vilkui Antanui Juknevičiui su šturmanu Dariumi Danusu. Preliminariai, jie ir turėtų būti skelbiami nugalėtojais. Tačiau kiti konkurentai parašė protestus, esą A.Juknevičius viršijo greitį pervažiavimuose iš vieno greičio ruožo į kitą.
A.Juknevičius nesiginčija, kad vieškeliais dažnai važiavo greičiau nei galima: „Tačiau tai visiškai neturi įtakos varžybų rezultatams. Galų gale, už tai turi bausti kelių policija, o visus specialius greičio ruožus mes įveikėme geriausiai, niekur nepaklydome ir klaidų nedarėme.“
Savo ruožtu A.Juknevičius parašė protestą, prašydamas patikrinti, ar kiti ekipažai irgi laikėsi nustatyto greičio tose vietose, kuriose kur dėl kelio remonto darbų ar kitų aplinkybių, greitis buvo ribojamas iki 50 ar 30 kilometrų per valandą.
Todėl varžybų organizatorių laukia nelengva – kupina galvosūkių ir skaičiavimų – naktis. Iki 23 valandos „4x4 perimetras“ oficialūs nugalėtojai ir prizininkai paskelbti nebuvo.