Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Akropolio ralis: „Ford“ bėdos kartojasi

Pasaulio ralio čempionato (WRC) Akropolio (Graikija) ralio metu kaip visada nestigo įdomių momentų. Po šeštojo greičio ruožo lyderio pozicijoje laikosi „Ford“ komandos lenktynininkų ekipažas – Mikko Hirvonenas su Jarmo Lehtinenu, tačiau jiems ant kulnų mina Dani Sordo su Marcu Marti iš „Citroen“.
J.M.Latvalos ir M.Anttilos ekipažas Sardinijos ralyje buvo nepralenkiamas
J.M.Latvalos ir M.Anttilos ekipažas Sardinijos ralyje buvo nepralenkiamas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Dienos nelaimėliais tapo praėjusio etapo Italijoje nugalėtojai – Jari-Matti Latvala su Miika Anttila iš „Ford“, kurie ir vėl užtikrintai pradėjo ralio pradžią, tačiau taip pat eilinį kartą sezone padarė klaidą, kainavusią labai brangiai. Suomiai turėjo palankią - šeštąją starto poziciją, reiškusią važiavimą finišo link praktiškai „nuvalytu“ žvyrkeliu ir pirmavo ralyje, kol dėl klaidos neprarado labai daug laiko.

Pirmieji šią dieną startavę Sebastienas Loebas bei Danielis Elena GR1 buvo tik aštunti - visa tai liudijo sunkią buvimo pirmaisiais startuojančiaisiais dalią. Vienintelis ekipažas čia patyręs problemų buvo norvegai Henningas Solbergas su Cato Menkerudu - dėl didelių dulkių debesų Henningas per dažnai naudojo stabdymo kaire koja techniką, dėl ko iškilo problemų su stabdžiais.

GR2 laimėjo Sordo/Marti, aplenkę J.M.Latvalą bei M.Anttilą beveik dviem su puse sekundės. Temperatūrai pakilus iki 31 laipsnio pagal Celsijų, ispanas stebėjosi, kad kasmet jam šis ralis patinka vis labiau. Dani teigimu, vairuoti šį ruožą jam buvo tikras malonumas. Nusivylęs savo tempu vėl liko M.Hirvonenas – jis šią dieną startuodavo iškart po pagrindinio varžovo – S.Loebo ir nors atkovojęs iš šio nemažai laiko, suomis nebuvo patenkintas rezultatu.

Ruože nepasisekė iki tol 3 vietą užėmusiam Petteriui Solbergui bei Philui Millsui („Citroen Xsara WRC“). Pralaimėjęs net 45 sekundes Sordo/Marti ekipažui, Petteris sakė, jog tiesiojoje kažkas jo automobilyje akivaizdžiai sulūžo, todėl jie ir prarado tiek daug laiko. Pirmuoju ekipažu, kurių techniką pasiglemžė negailestingos Graikijos sąlygos tapo Matthew Wilsonas su Scottu Martinu – antrajame greičio ruože jų automobilyje atsirado problemų, susijusių su kuro sistema.

Kaip ir minėjome anksčiau, trečiasis greičio ruožas buvo atšauktas dar prieš ralį, todėl į serviso zoną dalyviai patraukė iškart po antrojo. Čia paaiškėjo P.Solbergo gedimas – ekipažo tempas smuko dėl apgadinto vairo mechanizmo. Norvego ir brito duetui labai pasisekė, kadangi reikiama atsarginė detalė ne tik buvo atrasta, tačiau jie visą laiką ją vežėsi automobilyje po vairuotojo sėdyne. Svorio taupymo sumetimais Petteris paprastai išima viską, kas trukdo kovoti dėl brangių sekundžių, tačiau šįkart jis padarė išimtį ir iš to tik laimėjo.

Ketvirtojo ruožo nugalėtoju tapo bandomųjų ruožų herojus – jaunasis  sportininkas iš Rusijos - Evgenijus Novikovas. Padedamas australo Dale'o Moscato, savuoju „Citroen C4 WRC“ čia jis aplenkė visus dalyvius ir pasiekė pirmąją ruožo pergalę WRC karjeroje. GR4 buvo labai slidus daugeliui priekyje startavusiųjų, todėl S.Loebas su D.Elena čia neatsiliko tiek daug kiek anksčiau. M.Hirvonenas užsiminė, kad buvo taip slidu, jog automobilyje jautėsi lyg stebint sulėtintus kadrus.

GR5 taip pat triumfavo „Citroen Junior“ ekipos lenktynininkai, tačiau šįkart tai padarė prancūzai Sebastienas Ogieras bei Julienas Ingrassia, kurie prieš tai buvusiame ruože prakirto priekinę padangą. Jų komandos draugams – Novikovui/Moscattui čia nepasisekė kur kas labiau - sudraskę abi galines automobilio padangas jie ruožo nugalėtojui pralošė daugiau nei tris minutes ir iš 4 pozicijos nusirito į 13-ąją. Važiuodami į finišą jie sukliudė kitam komandos ekipažui - Conradui Rautenbachui su Danieliu Barrittu, kuriems teko du kilometrus sekti paskui, kol per tirštų dulkių kamuolius šiaip ne taip pavyko atlikti lenkimo manevrą.

Saugoti padangas dalyviams tapo itin sunku, kadangi termometro stulpelis po pietų pasiekė net 40 laipsnių karščio ir išlaikyti padangas neviršijus darbinės temperatūros tapo labai sunku. Truputį labiau nei Novikovui/Moscattui pasisekė Madsui Ostbergui bei Jonui Anderssonui - jie finišavo be vienos padangos gale. Kita buvo taip nudėvėta, kad iš jos kyšojo medžiaga.

GR6 buvo paskutiniuoju ruožu penktadienį, o po jo turėjo paaiškėti starto tvarka šeštadieniui, todėl prasidėjo taktiniai žaidimai. Ir vėl nesisekė „Ford“ – Hirvoneno/Lehtineno pirmoji pozicija nebuvo tokia bloga žinia, kaip kito jos ekipažo nesėkmė. J.M.Latvala kiek per vėlai stabdė prieš 180 laipsnių posūkį ir to pakako nulėkti nuo kelio tiesiai į griovį. Ekipažas po kiek laiko išsivadavo ir nurūko finišo link, tačiau tai jiems kainavo daugiau nei tris su puse minutės laiko. Tai reiškia, jog viltys finišuoti aukštai šiam ekipažui praktiškai palaidotos, tačiau klastingas Akropolio ralis dar gali pateikti savų staigmenų - net ir savotiškai "kompensuoti" suomiams jų nesėkmę. Šiuo metu J.M.Latvala ir M.Anttila užima 11-ąją vietą bendrojoje įskaitoje.

Po šeštojo GR WRC rikiuotė atrodė taip:
1. Hirvonenas/Lehtinenas („BP Ford Abu Dhabi“)
2. Sordo/Marti („Citroen„) (+3,0 sek.)
3. Loebas/Elena („Citroen“) (+21,1 sek.)
4. P.Solbergas/Millsas („Petter Solberg WRT“) (+41,8 sek.)
5. H.Solbegas/Menkerudas („Stobart Ford“) (+ 1 min. 17,7 sek.)
6. Ogier/Ingrassia („Citroen Junior“) (+1:17,8)
7. Villagra/Diaz („Munchi's Ford“) (+2:04,1)
8. Al-Quassimi/Orr („BP Ford Abu Dhabi“) (+2:15,0)
9. Rautenbach/Barritt („Citroen Junior“) (+2:16,5)
10. Ostberg/Andersson („Adapta WRT“) (+2:41,0)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius