-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aktyvi pakaba gali sugrįžti į F-1

„Formulės-1“ komandos svarsto galimybę sugrąžinti aktyvią pakabą. Tapi būtų siekiama sumažinti ekipų išlaidas.
F-1 lenktynės Bahreine
F-1 lenktynės Bahreine / „Scanpix“ nuotr.

Kadangi buvo atsisakyta komandų biudžeto lubų, Strateginė grupė ieško alternatyvių lėšų taupymo būdų. Vienas iš pasiūlymų yra leisti naudoti aktyvią pakabą, kuri buvo uždrausta 1993 m. Draudimas tuomet buvo motyvuojamas per maža pilotų meistriškumo įtaka sėkmei lenktynėse.

Tikimasi, kad eletroninė technologija leistų lengviau surasti optimalius bolido nustatymus, nei naudojant sudėtingas mechanines sistemas. Šis pakeitimas galėtų įsigalioti nuo 2017 m., kartu su 18-os colių ratlankiais.

„Scanpix“ nuotr./F-1 lenktynės Bahreine
„Scanpix“ nuotr./F-1 lenktynės Bahreine

Spėjama, kad Strateginė grupė svarsto daugiau trumpalaikių ir ilgalaikių pasiūlymų, kurie galėtų būti įgyvendinti per keletą ateinančių metų.

Stengiamasi supaprastinti tas dalis, kurios labiausiai prisideda prie išpūstų biudžetų: kuro sistemą, saugos konstrukcijas, priekinio sparno dizainą, sujungtą priekinę ir galinę pakabas, stabdžių aušinimo sistemą.

Taip pat galima laukti prailgintų komendato valandų GP savaitgaliais bei tolimesnio personalo, dirbančio per lenktynes, mažinimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius