Tokį sprendimą pateikė patys tarpusavyje susitarę ir iki šiol skirtingų pozicijų laikęsi variklių gamintojai. Pokyčiams dar turės pritarti Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) Pasaulio autosporto taryba (WMSC), balsuosianti šiuo klausimu iki mėnesio pabaigos.
Iki šiol nuo 2013 m. planuotų 1,6 l 4 cilindrų turbo motorų įvedimui pritarė tik „Renault“, o tokiems planams aktyviai priešinosi „Ferrari“. „Cosworth“ ir „Mercedes“ laikėsi nuošalyje ir siūlė tik kuriam laikui atidėti formato naudojimo pradžią.
Naujieji 1,6 l V6 varikliai, nepaisant didesnio nei anksčiau planuota cilindrų skaičiaus, vis tiek bus papildyti turbokompresoriais bei su hibridiniais automobiliais siejamomis galingesnėmis nei dabar naudojamos energijos regeneracijos sistemomis. Tikslūs parametrai neskelbiami.
Dabartinėje „Formulėje-1“ lenktyniaujama bolidais, kuriuose sumontuoti 2,4 l V8 varikliai be turbokompresorių.