Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ar pritars FIA naujam 1,6 litro turbo V6 variklių standartui?

„Formulės-1“ komisija šiandien pritarė kompromisiniam pasiūlymui naują variklių standartą įvesti metais vėliau, nuo 2014 m., ir pakoreguoti formatą numatant 1,6 l V6 turbo agregatus.
„Renault Formula-1“ variklis
„Renault Formula-1“ variklis / Gamintojo nuotr.

Tokį sprendimą pateikė patys tarpusavyje susitarę ir iki šiol skirtingų pozicijų laikęsi variklių gamintojai. Pokyčiams dar turės pritarti Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) Pasaulio autosporto taryba (WMSC), balsuosianti šiuo klausimu iki mėnesio pabaigos.

Iki šiol nuo 2013 m. planuotų 1,6 l 4 cilindrų turbo motorų įvedimui pritarė tik „Renault“, o tokiems planams aktyviai priešinosi „Ferrari“. „Cosworth“ ir „Mercedes“ laikėsi nuošalyje ir siūlė tik kuriam laikui atidėti formato naudojimo pradžią.

Naujieji 1,6 l V6 varikliai, nepaisant didesnio nei anksčiau planuota cilindrų skaičiaus, vis tiek bus papildyti turbokompresoriais bei su hibridiniais automobiliais siejamomis galingesnėmis nei dabar naudojamos energijos regeneracijos sistemomis. Tikslūs parametrai neskelbiami.

Dabartinėje „Formulėje-1“ lenktyniaujama bolidais, kuriuose sumontuoti 2,4 l V8 varikliai be turbokompresorių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius