Dirbuvės „Diveriks“, kuriose konstruojamas Mindaugo BMW, įsirengusios naujai pastatyto Vakarinio Vilniaus aplinkkelio pašonėje. Jose „Autoplius Fast Lap“ komanda apsilankė su fotografu Algirdu Venskumi.
„Nissan GTR R32“ griaučiai dirbtuvių prieigose byloja, kad viduje galima aptikti ne vien civiliškai nusiteikusių automobilių.
Mindaugo BMW žiūrovai geriausiai prisimena iš pernai metų Latvijos „Race“ lenktynių, kuomet Mindaugas už savęs paliko visus greičiausiuosius.Tačiau finišo BMW tada nepasiekė – lėtame posūkyje „sprogo“ variklis. Po Latvijos etapo lenktyninis automobilis likusiam sezonui liko rymoti garaže ir laukė naujos širdies.
Dabar atliekami naujo variklio vietos formavimo darbai – jis bus pasislinkęs arčiau salono. To rezultatas – geresnis svorio balansas ir geresnės valdymo savybės. Tai itin svarbu norint kovoti su ne pačiu galingiausiu automobiliu prieš rimčiausius konkurentus.
Nauja BMW širdis – iš naujesnio automobilio. Tai E46 M3 modeliuose naudotas S54 variklis su 343 arklio galiomis. Duotuoju metu variklis yra perdaromas ne dėl galingumo, o patikimumo. Tai bus vienas iš galingiausių automobilių be priverstinio oro įpūtimo „Autoplius Fast Lap“ rikuotėje. Tikėtina, kad Mindaugas bus ne tik naujos „Autoplius Fast Lap – Race“ klasės NA2000 lyderiu, bet rimtai priešinsis Turbo2000 klasės greituoliams.
Kaip Mindaugui seksis kovoti su savo konkurentais, bus galima išvysti pirmose šių metų „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse „Nemuno žiedo“ trasoje gegužės 17 d.