-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Autoplius Fast Lap“ prasideda ne Kačerginėje. Svečiuose pas Ugnių Žiedavičių

„Autoplius Fast Lap“ lenktynių organizatorių kartu su profesionaliu automobilių fotografu Algirdu Venskumi vykdomas fotosesijų ciklas „Svečiuose pas...“ atvėrė galimybę iš arčiau susipažinti ne tik su greitais automobiliais, bet svarbiausia – pabendrauti su dalyviais, išgirsti jų istorijas (ko netenka padaryti lenktynių savaitgalį). Vienas maloniausių vizitų serijoje „Svečiuose pas...“ yra panevėžiečio Ugniaus Žiedavičiaus garažas. Ugnius turi ką papasakoti.
Ugniaus Žiedavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo X“
Ugniaus Žiedavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo X“ / Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr.

Ugniaus istorija kupina pakilimų ir nuosmukių. „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse jis kartu su broliu Karoliu debiutavo praeitais metais ir iškart patapo vienu greičiausių „Street“ klasės dalyvių - 3 vieta 2013 metais. Tai vienas iš greičiausių „gatvinių“ automobilių. Ir kai sakoma „greičiausias“, turima omenyje ne vien automobilį.

„Mitsubishi Lancer EVO X“ šiemet gavo dovanų – saugumo lankus, kas „EVO X“ iš „Street“ klasės perkvalifikuoja į PRO klasę „Time Attack“ varžybose bei įgalina dalyvauti azartiškose „Race“ lenktynėse.

Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./Ugniaus Žiedavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo X“
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./Ugniaus Žiedavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo X“

Kalbant su Ugnium galima pajausti jo patirtį, supratimą ir toliaregišką požiūrį. „EVO X“ ruošiamas pagal ralio N klasės reikalavimus, idant sumąsčius jį parduoti, automobilis būtų likvidus. „Lancer EVO“ „žiedo“ rinkoje nėra pats dažniausiai pasitaikantis automobilis (išskyrus „Autoplius Fast Lap“). Jų paklausa kur kas didesnė ralyje.

O ralyje Ugnius turėjo ir kartesnės patirties. Kažkada išsinuomojęs Benedikto Vanago ralinį „Honda Civic“ su retu B16B varikliu, jį nepataisomai sudaužė pačiose pirmose ralio varžybose. Tuomet kelis metus teko pamiršti automobilių sportą.

Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./Ugniaus Žiedavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo X“
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./Ugniaus Žiedavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo X“

Dabar visas jo dėmesys sutelktas į ruošiamą „EVO X“. Tiesa Ugnius šiemet nepersistengs keldamas variklio galią. Planuojama 450 AG. Viskas vardan patikimumo.

Šalia „EVO X“ stovi ir „gatvinė“ „Subaru Impreza STi“, kuri buvo įsigyta ir modifikuota specialiai „Ice Attack“. Buvo pakeisti stabdžiai, kad būtų galima uždėti mažesnius ratlankius su sportinėmis žieminėmis padangomis. Tačiau žiema pabėgo ir „Ice Attack“ neįvyko, o Panevėžio lenktynininkai neturėjo progos parodyti savo meistriškumo, apie kurį sklando legendos.

Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./Ugniaus Žiedavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo X“
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./Ugniaus Žiedavičiaus „Mitsubishi Lancer Evo X“

Ugnius sėkmingai ir nelabai išbandęs gausybę motorinių sporto sričių: moto krosą, auto krosą, ralį... Dabartinė jo stotelė – žiedinės lenktynės „Autoplis Fast Lap“! Ugnius yra Panevėžio automobilių sporto atstovų pažiba. Trasoje Ugnius pasižymi agresyviu vairavimo stiliumi – toks visų gimto miesto lenktynininkų braižas. Jis prie „EVO X“ praleidžia gausybę laiko. Daugumą darbų Ugnius daro pats - šeimos namo garažas yra patapęs tikromis dirbtuvėmis. Priekaištų iš kukliai besišypsančios žmonos neišgirstama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius