D.Richardsas, kurio vadovaujama kompanija „Subaru“ veda į pergales nuo 1989 metų, paminėjo, kad kaltė dėl praėjusiais metais pasitraukusių dviejų komandų didele dalimi priklauso ir FIA. Buvusio profesionalaus šturmano teigimu, federacija, užuot ieškojusi išorinių priežasčių, turėtų jų ieškoti viduje.
„Žiūrint į būsimąsias WRC taisykles, šis pereinamasis laikotarpis yra labai sudėtingas – crash.net radijui sakė D.Richardsas. – Mano nuomone, nestabilumas susijęs su pačiu pasaulio ralio čempionatu – pastaruosius kelerius metus intensyviai diskutavome, kokie automobiliai turėtų būti ateityje. Taip pat mums buvo iškilę nesutarimų dėl čempionato kalendoriaus. Šitoks kiekis klaustukų galėjo bet kam būti priežastis pasitraukti.“
„Scanpix“ nuotr./WRC komandas purto finansinė krizė |
„Tai (pasitraukimas) yra pats blogiausias ir pats paskutinis dalykas, kurį reikia daryti. Juk egzistuoja įsipareigojimai žmonėms, tačiau dėl to reikia turėti geriausias taisykles bei geriausiai sudarytus čempionatų kalendorius, kurie komandos pastangas atpirktų ir finansiškai“, – sakė D.Richardsas.
„Prodrive“ vadovas pridėjo, kad sumanymas WRC pakeisti į modifikuotus „Super 2000“ bolidus nėra problemų sprendimas.
„Pasaulio ralio čempionatas per ilgai virtęs politinių rietenų arena. Puikiausias pavyzdys – kaip dabar pasirenkami WRC etapai: ar manote, kad Bernie Ecclestone'as (F–1 valdybos pirmininkas) būsimaisiais „Grand Prix“ pasirinktų ne geriausius pasaulyje ar ne tokius, kurie trokšta pasireklamuoti geriau nei bet kas kitas, o tiesiog dėl politinių priežasčių? Ne, jis taip nepasielgtų, jokiu būdu“, – teigė D.Richardsas.