Italijos kompanija „Pirelli“ palaiko šią B.Ecclestone'o idėją, kad norint padidinti reginio įdomumą galima būtų imtis tokių neįprastų priemonių kaip dirbtinis trasos drėkinimas.
Paulas Hembrey, „Pirelli“: „Mano nuomone, Bernio komentarai buvo gana įdomūs. Aš su juo buvau susitikęs iš karto po sėkmingų bandymų ant šlapio asfalto Abu Dabyje ir paklausiau: „Kodėl mes nerengiame dirbtinio lietaus lenktynių?“ Asfaltą galima drėkinti naudojant purkštukų sistemą, todėl idėja ne tokia beprotiška, kaip atrodo.
Po to, ką pamačiau Abu Dabyje, supratau, kad lenktynės, kuriose atsirastų šis veiksnys, gali būti labiau žiūrimos, tačiau matomumo problemų neturėtų būti, nes dangus nebūtų debesuotas. Padangų gamintojams nekiltų sunkumų pagaminti tinkamas padangas. Praeityje matėme, kad toks papildomas nežinomasis kaip oras lenktynes gali padaryti labai įdomias, tad kodėl gi ir ne?
Galiausiai jūs norite, kad žmonės žiūrėtų tai, ką jūs jiems pateikiate. „Formulė-1“ konkuruoja su kitomis sporto šakomis – publikai reikia įdomių reginių. Šiuo atžvilgiu dirbtinio lietaus lenktynės pakeltų šio šou lygį.
Geras pavyzdys, įkūnijant radikalias idėjas, galėtų būti Singapūro „Didysis prizo“ etapas. Galima ginčytis, kad naktinės lenktynės, kai naudojamas dirbtinis apšvietimas, – taip pat savotiškas triukas. Tačiau pasirodė, kad lenktynės tapo vienos žiūrimiausių čempionate.
Juk neketinate ginčytis, kad lenktynės bet kurioje gatvių trasoje – pasiektos šou ribos. Sutinku, dažnai išvažiuojantis saugos automobilis, kad peletonas per daug neištįstų, – jau per daug, tačiau šis metodas paaštrina kovą trasoje.“
Josas Verstappenas: „Ecclestone'o dirbtinio lietaus idėja man atrodo juokinga – geriau ir toliau sąlygos priklausys nuo oro, nereikia kištis. Čia viskas pakankamai paprasta: jeigu lyja, vadinasi, lenktynės bus lietaus, kitu atveju jos turi vykti ant sauso asfalto.
Aš asmeniškai gerai vairuodavau per lietų, tačiau visada tikėdavausi sauso oro. Niekas iš lenktynininkų nenori lietaus, visi nori kovoti maksimaliu greičiu, todėl manau, kad ši idėja nebus palaikyta.“
Johny Herbertas: „Daugelis pasakys, kad šiuo atveju kalbama apie dirbtinį veiksnį, tačiau sąlygos lygios visiems. Pastaraisiais metais dauguma geriausių lenktynių vyko kaip tik ant šlapio asfalto.“
Johnas Watsonas: Šią idėją pasiūliau Bernie dar 1994 metais! Sirgaliai nori matyti įdomią kovą, kai lenktynininkams tenka parodyti viską, ką sugeba.“