-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dominykas Butvilas: „Kai iškovojau pirmąją pergalę, šešiolikamečiai man dar atrodė labai seni“

Ralio lenktynininkas Dominykas Butvilas savo kelią autosporto pergalių link pradėjo ne kaip įprasta nuo kartingų ar rali-kroso: vienam perspektyviausių šalyje ralio pilotų buvo vos 10 metų, kai jis pirmą kartą stojo prie starto linijos automobilių slalomo varžybose.
Dominykas Butvilas
Dominykas Butvilas / Iš asmeninio archyvo

Žurnalisto Vitoldo Miliaus paskolintu „VW Golf GTI II“ automobiliu dar 1999 m. lenktyniauti pradėjęs Dominykas Butvilas, panašu, buvo nusiteikęs rimtai: jau pirmasis jo startas slalome „Viltis“ buvo vainikuotas iškovota pirmąją vieta (dalyvių iki 12 metų amžiaus grupėje). „Slalomas tuomet buvo be galo populiarus, visose klasėse startuodavo ne mažiau kaip po 7 automobilius, ir tai lenktynės, kuriose varžydavosi dalyviai iki 18 metų! Tradiciškai kauniečiai labiau lenktyniavo „Honda Civic“, vilniečiai – „VW Golf“ automobiliais, o šešiolikamečiai man tuomet atrodė labai seni! Pergalių iškovodavau tiek, kad netgi būdavo keista nelaimėti“, – juokdamasis pasakojo lenktynininkas, kuris sulaukęs 16-os pasuko į ralio trasas.

Dominykas, šiais metais iškovojęs Lietuvos automobilių ralio vicečempiono titulą,  pripažįsta esąs laimingas dar vaikystėje įsitraukęs į sportą, kuriame jam sekasi: „Esu dėkingas savo tėvams, be kurių paskatinimo ir palaikymo nebūčiau atradęs savo talentų. Tai mama, matydama mano susižavėjimą automobiliais, pastūmėjo išbandyti automobilių sportą, kuris įtraukė visą šeimą: tėčiui, kelis metus „dirbusiam mano vairuotoju“, vežiojusiam į treniruotes ir varžybas, vėliau teko ir pačiam mokytis ralio subtilybių.“

Iš asmeninio archyvo/Dominykas Butvilas
Iš asmeninio archyvo/Dominykas Butvilas

„Pirmasis mūsų ralis 2005 m. buvo visiška avantiūra: pirmas ir man, ir tėčiui, sėdusiam į šturmano kėdę. Be kita ko, į ralio čempionato varžybas tiesiai po „1000 km“ lenktynių nuvažiavome savo „Subaru Impreza GT“ amortizatorių taip ir nepakeitę iš žiedui skirtų į raliui tinkamus...  Ir dviem ratais varomo automobilio pakeitimas keturiais ratais varomu buvo įdomus: tuomet „Subaru“ buvo neeilinis automobilis, teko daug ko išmokti, tačiau man tie du papildomi ratai tik padeda! Nedaug tetrūko, kad persėdę į dar galingesnį „Subaru Impreza WRX STI Spec-C“ pirmajame savo ralio čempionate būtume iškovoję trečiają vietą, bet šiandien suvokiu, kad tuomet dar nebuvau pasiruošęs laimėti“, – prisiminimais dalijosi D.Butvilas, praėjusiame sezone ralio čempionato trasose pasirodęs ne tik su nauju „Mitsubishi Lancer EVO X“ automobiliu, bet ir su nauju šturmanu Renatu Vaitkevičiumi.

„Pagaliau su automobiliu esame „viename lygyje“, o tai svarbu siekiant pergalės. Renatas irgi daug prisidėjo prie mano tobulėjimo, jo įtaka mūsų ekipažo greitėjimui – akivaizdi. Šiemet iškovota pirmoji vieta „Winter Rally“ – įspūdinga, bet tikrai ne paskutinė“, – pažadėjo Dominykas Butvilas, pasiryžęs rimtai pakovoti dėl Lietuvos automobilių ralio čempiono titulo.

Primename, kad dabar – pati geriausia proga iš savo archyvų ištraukti autosporto nuotraukas. GAZAS.LT drauge su LASF pristato fotokonkursą „Lietuvos automobilių sportui – aštuoniasdešimt“. Daugiau apie tai – konkurso rubrikoje!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius