Verslo žurnalas „Forbes“ praneša, jog FIA turi 1,06 proc. kompanijos „Delta Topic“, kuri kontroliuoja „Formulės-1“ ekonomiką, akcijų. Federacija tapo šių F-1 pasaulio čempionato vertybinių popierių savininke anksčiau, nei buvo spėjama. 2013 m. lapkritį Bernie Ecclestone‘as interviu „The Guardian“ laikraščiui pasakojo, kad FIA gaus 1 proc. čempionato akcijų, jei „Formulė-1“ išeis į atvirą vertybinių popierių biržą. Ir nors IPO kol kas atidėta, FIA jau tapo šio sporto akcininke.
Savi laiku, dar 2001 metais tarp FIA ir Europos Komisijos buvo pasiektas susitarimas, kurio esmė buvo ta, kad Federacija išimtinai turi rūpintis tik automobilių sporto vadovavimu, o jos dalyvavimas bet kokiuose komercinio pobūdžio sandoriuose yra neįmanomas. Parlamentarė A. Dodds savo laiške Antimonopoliniam komitetui rašo, kad šie susitarimai yra pažeisti: „Dabar FIA turi tiesioginį komercinį interesą F-1 pasaulio čempionate, taigi yra pažeidžiami 2001 m. susitarimai“.
Laiške EK vadovybei kalbama ir apie tai, jog F-1 Strateginės grupės, į kurią įeina šešios didžiausios komandos, B. Ecclestone‘as ir FIA, sukūrimas taip pat kelia abejonių. Laiško autorę jaudina ir „Marussia“ bei „Caterham“ bankrutuojančių komandų likimas, nes jis susijęs su neteisingu pajamų, kurias gauna F-1 čempionatas, paskirstymu.
Kaip rašo „Forbes“, praeitą savaitę A. Dodds susitiko su EK Antimonopolinio komiteto pirmininke Margarett Festager: „Tarp kitų buvo aptarti ir „Formulės-1“ reikalai. Britų parlamentarę tenkina Antimonopolinio komiteto vadovės reakcija, kuri pažadėjo detaliai išsiaiškinti, kas dedasi „Formulės-1“ čempionate ir netrukus paskelbti komiteto poziciją“.
Laikas parodys, ar EK įsikiš į situaciją „Formulėje-1“, ar ne. Paskutinis kartas, kai „Formulė-1“ buvo apskųsta ES struktūroms, buvo 2009 metais, kuomet vyko naujų komandų atranka, o FIA tuo metu naujas komandas buvo įpareigojusi naudoti tik „Cosworth“ variklius. Tolesnis įvykių vystymasis atvedė prie to, kad „Cosworth“ buvo priversta išeiti iš „Formulės-1“. O šiandien dideliu klausimu išlieka tai, ar dvi bankrutuojančios komandos, debiutavusios F-1 pasaulio čempionate 2010 m., išsikapstys iš finansinio liūno. Vakar, beje, buvo paskelbta, kad „Marussia“ komandos turtas bus parduotas aukcione, kuris įvyks gruodžio 16 ir 17 dienomis. Bus parduoti bolidai bei variklių, vilkikai, laboratorijos įranga, įvairios staklės ir didelis kiekis atsarginių detalių. Taigi, vilčių, jog ši komanda bus išsaugota, jau nebeliko.