Pranešama, kad ekipos susitarė į taisykles įrašyti reikalavimą, kad difuzoriaus paviršius turi būti vientisas, be ertmių, kuriomis pasinaudojant ir būdavo oru maitinami papildomi šio aerodinamikos elemento aukštai. Apie tai praneša portalas F-1.lt.
Sprendimas uždrausti šiuos aerodinamikos elementus buvo priimtas dėl pavojingai didelio jų efektyvumo. Tvirtinama, kad šiame „Formulės-1“ čempionate bolidai generuos didesnę prispaudžiamąją jėgą nei 2008 m. pabaigoje, prieš radikalią taisyklių pertvarką. Įsigaliojus draudimui, tikimasi, 2011 m. bolidai vidutiniškai sulėtės apie 2 sek. per tipinį ratą.
Dvigubų difuzorių atsiradimas „Formulėje-1“ praėjusių metų pradžioje sukėlė nemažą sumaištį. Kitaip nei varžovės interpretavusios naująsias taisykles, šiuos aerodinamikos elementus nuo pat pradžių ėmė naudoti „Brawn“ (dabar „Mercedes“), „Toyota“ ir „Williams“ komandos, o kitos ekipos užprotestavo konkurentų veiksmus.
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) galų gale nusprendė, kad taisyklės nebuvo pažeistos ir šią naujovę savo boliduose sezono metu įdiegė bemaž visos komandos.
Plačiau apie tai www.F-1.lt.