Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Fast Lap“ pirmas etapas: nugalėtojų podiumą okupavo „drifteriai“

Tomas Gruzdys „Fast Lap“ lenktynėse
Andriaus Lauciaus nuotr. / Tomas Gruzdys – „Fast Lap“ pirmojo etapo nugalėtojas.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Saulėtą gegužės 14-osios dieną visos Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasos apylinkės skambėjo nuo kurtinančio galingų automobilių garso, o apie ją netilo žmonių ovacijos – pirmasis šių metų „Fast Lap“ etapas gausiai susirinkusiai publikai dar kartą įrodė, kad tai yra vienas kokybiškiausių Lietuvoje organizuojamų autosporto renginių. Ir nuolat tobulėjantis – lyginant su ypač sėkmingu praėjusio sezono finalu, „Fast Lap“ vėl pateikė daug žiūrovams nuobodžiauti per lenktynių pertraukas neleidžiančių užsiėmimų, o šįkart pirmą kartą pristatė ir naujo tipo varžybas – šįkart vyko ne tik tradicinės greičiausiojo rato lenktynės, o ir „Race“ pavadinta rungtis, kurioje jos dalyviai lenktyniavo ne dėl laiko, o dėl aukštesnės pozicijos.

„Fast Lap“ diena prasidėjo anksti – jau 8:30 val. vyko „Race“ varžybų kvalifikacija, o nuo 10 val. prasidėjo greičiausiojo rato varžybos, prieš kurias dar vyko visų dalyvių paradas.

Varžybose dalyviai buvo suskirstyti į penkias grupes po 15 dalyvių. 13:30 val. įvyko pirmasis „Race“ lenktynių etapas, kurio rezultatus jau skelbėme. Po to tęsėsi greičiausiųjų ratų važiavimai, 16:30 val. vyko antrasis „Race“ etapas, o 17:30 greičiausius ratų laikus grupėse parodę 14 dalyvių varžėsi dėl bendros įskaitos nugalėtojo vardo.

Per pertraukas tarp dalyvių važiavimų vyko įvairūs šou žiūrovams – savo „skerso statymo“

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

sugebėjimus demonstravo „driftingo“ varžybose matyti Ramūnas Brūzga ir Laimonas Laukys, buvo organizuojamas ne vienas konkursas susirinkusiems autosporto mėgėjams, linksma muzika rūpinosi DJ MIX, o įvairios „Fast Lap“ rėmėjų pramogos, pavyzdžiui, galimybė pasikelti žirkliniu keltuvuį aštuonių metrų aukštį, neleido jiems nė sekundės likti be užsiėmimo.

Tačiau renginio esmė – varžybos. O čia, kaip jau minėta, dominavo Lietuvos „driftingo“ varžybose ne kartą matyti veidai – Tomas Gruzdys su „Nissan 200SX S14“ užėmė trečiąją vietą A3000+ (automobilių su variklio kubatūra, didesne už trijų litrų) klasėje, pirmąją – „Extreme Fun“ klasės „Race“ varžybose ir pirmąją – bendrosios greičiausiojo rato lenktynių įskaitos finale. Tadas Lučkaitis iš „JDMart“ komandos, vairuojantis „Nissan 240SX S13“, bendroje įskaitoje liko trečias, o savo A3000+ klasėje – ketvirtas, o Izidorius Paukštys su „Nissan 200SX S14“ bendroje įskaitoje užėmė ketvirtą vietą.

apkrovų neatlaikė Jono Poškaus automobilio pavarų dėžėTarp šoninio slydimo varžybų nevengiančių vairuotojų greičiausiojo rato bendroje įskaitoje pavyko įsiterpti Andriui Žemaitaičiui su penktosios kartos „VW Golf“ – jis užėmė antrąją vietą.

Netgi renginio vedėjas ir vienas iš organizatorių, Giedrius Čenkus, negalėjo atsistebėti tokiu „drifterių“ pasirodymu: „Bendroje įskaitoje ryškiai dominavo nissanai – sveikinam „drifterius“, užėmusius tris iš pirmų keturių vietų!“

Tam vis dėlto galima rasti priežasčių – praėjusių metų „Fast Lap“ sezono nugalėtojas Jonas Poškus, vos prieš savaitę baigęs ruošti savo naują „Mitsubishi Lancer Evo VIII“, jau pirmajame grupės važiavime turėjo nutraukti savo pasirodymą: apkrovų neatlaikė jo automobilio pavarų dėžė.

Tiesa, per tuos kelis pravažiuotus ratus jis vis tik parodė rezultatą, kuris užtikrino jam A3000+ klasės nugalėtojo vardą.

Ne kartą „Fast Lap“ nugalėjęs Andrius Firantas bei pastovūs A2000 ir A1600 klasių prizininkai Mantas Neverdauskas bei Airidas Šiaurys lenktynėse taip pat nepasirodė dėl techninių problemų ar kitų priežasčių: pavyzdžiui, A.Šiaurys šiais metais visą dėmesį skirs tik „Formula BMW“ varžyboms ir į „Fast Lap“ turbūt neatvažiuos.

Visų klasių pirmojo 2011 metų „Fast Lap“ etapo geriausiųjų trejetukai (vieta, vairuotojas, automobilis, geriausias laikas):

A1600 klasė (varikliai iki 1600 cm3)

1. Deividas Sakalauskas, „Honda Civic“, 1:29,054 min.

2. Paulus Natalevičius, „Honda CRX“, 1:29,289 min.

3. Tomas Andriuškevičius, „Honda CRX“, 1:29,360 min.

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

A2000 klasė (varikliai iki 2000 cm3)

1. Dainius Jarušaitis, „Honda Civic“, 1:26,504 min.

2. Marius Miškūnas, „Honda Integra Type-R“, 1:26,622 min.

3. Mareks Matvejevs, „Lotus Elise“, 1:27,057 min.

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

A3000 klasė (varikliai iki 3000 cm3)

1. Mindaugas Vaitiekaitis, BMW 320, 1:27,637 min.

2. Benas Černiauskas, „Honda Civic VTi“, 1:27,951 min.

3. Karolis Doleba, BMW 323tI, 1:28,590 min.

 

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

A3000+ klasė (varikliai virš 3000 cm3)

1. Jonas Poškus, „Mitsubishi Lancer Evo VIII“, 1:22,356 min.

2. Andrius Žemaitaitis, „VW Golf“, 1:25,524 min.

3. Tomas Gruzdys, „Nissan 200SX S14“, 1:25,645 min.

 

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

„Fast Lap Race“ 1 važiavimas

„Super Fun“ klasė (varikliai iki 2000 cm3)

1. Marius Miškūnas, „Honda Integra Type-R“, 11:50,871 min.

2. Pranas Sasnauskas, „Honda Civic GSR“, 11:52,360 min.

3. Gediminas Zabotkus, „Honda Civic“, 12:00,311 min.

 

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

„Extreme Fun“ klasė (varikliai virš 2000 cm3)

1. Vytenis Gulbinas, „Audi A4“, 11:59,295 min.

2. Tomas Gruzdys, „Nissan 200SX S14“, 12:01,346 min.

3. Martynas Jurgutis, „Honda Civic Type-R“, 12:22,667 min.

 

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

„Fast Lap Race“ 2 važiavimas

„Super Fun“ klasė

1. Pranas Sasnauskas, „Honda Civic GSR“, 11:51,847 min.

2. Kasparas Skyrelis, „Honda Civic“, 11:59,266 min.

3. Marius Miškūnas, „Honda Integra Type-R“, 12:05,619 min.

 

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

„Extreme Fun“ klasė

1. Tomas Gruzdys, „Nissan 200SX S14“, 11:48,221 min.

2. Vytenis Gulbinas, „Audi A4“, 12:02,771 min.

3. Dainius Kablys, BMW 330d, 12:23,485

 

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

„Fast Lap“ greičiausiojo rato finalas

1. Tomas Gruzdys, „Nissan 200SX S14“, 1:24,886 min.

2. Andrius Žemaitaitis, „VW Golf“, 1:25, 355 min.

3. Tadas Lučkaitis, „Nissan 240SX S13“, 1;25,972 min.

 

Andriaus Lauciaus nuotr./Fast Lap lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„Fast Lap“ lenktynės

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Gazas