Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ferrari“: norėdama mus išlaikyti, „Formulė-1“ turi keistis

„Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo pagrasino, kad „Formulei-1“ neįgyvendinus italų kompanijos pageidaujamų pokyčių, ši gali palikti sportą.
Felipe Massa, „Ferrari“
Felipe Massa, „Ferrari“ / „Scanpix“ nuotr.

F-1 negali atitolti nuo automobilių gamybos

Italas pažymėjo, kad Maranello įsikūrusiam sportinių automobilių gamintojui svarbu, jog sportas pernelyg neatitoltų nuo pagrindinio jų verslo.

„Formulė-1“ vis dar yra mūsų gyvenimas, tačiau be „Ferrari“ nėra „Formulės-1“, kaip ir „Ferrari“ būtų kitokia be „Formulės-1“, – markės sezono užbaigimo renginyje Mugello žiede pareiškė L. di Montezemolo.

Nėra taip gerai, kad 90 procentų pajėgumo dabar lemia vien tik aerodinamika

„Mes esame labai kantrūs, tačiau keliame konkrečias sąlygas, kurios mums leistų tęsti savo darbą (dalyvavimą F-1 – red. past.)“, – pažymėjo italas.

„Mes lenktyniaujame ne tik dėl populiarumo, tačiau, svarbiau už viską, dėl pažangių tyrimų, nukreiptų į visas mūsų gaminamų automobilių sritis: variklius, važiuoklę, mechaninius komponentus, elektroniką, medžiagas ir aerodinamiką. Per pastaruosius dvidešimt metų technologijų perdavimas iš lenktynių trasų į įprastus kelius augo geometrine progresija.“

Pagrindinės blogybės: aerodinamikos svarba ir bandymų draudimas

Pagrindinėmis dabartinės „Formulės-1“ problemomis L. di Montezemolo įvardino pernelyg didelę aerodinamikos svarbą bendram bolido pajėgumui bei sezono metu galiojantį bandymų draudimą.

„Nėra taip gerai, kad 90 procentų pajėgumo dabar lemia vien tik aerodinamika. Kitas neigiamas dalykas yra tai, kad mūsų sportas yra vienintelis, kuriame uždrausti bandymai“, – teigė „Ferrari“ vadovas.

„Mes gaminame automobilius, ne sraigtasparnius, raketas ar lėktuvus. Taip, mes privalome išvengti grįžimo į prieš keletą metų buvusius išlaidavimo laikus, tačiau kartu ir neturėtume likti padėtyje, kai negalime suteikti galimybių jaunesniems lenktynininkams, kuriuos vystome „Ferrari“ pilotų akademijoje.“

Nepamiršta trečiųjų bolidų idėjos

L. di Montezemolo dar kartą priminė savo jau ne vienerius metus dėstomą pasiūlymą leisti geriausioms komandoms turėti ne du, o tris bolidus.

„Pabaigai, lieka trečiųjų bolidų klausimas. Šią idėją palaikome, pabrėžiu, ne savo, o sporto interesų vardan. Mes manome, kad gerbėjų, žiniasklaidos ir rėmėjų susidomėjimas būtų didesnis, jei trasoje važiuotų daugiau konkurencingų bolidų, o ne atsiliekančių dviem ar trimis sekundėmis, aplenkiamų ratu jau lenktynių pradžioje“, – pažymėjo italas, manoma, remiantis ir dalybų bei prekybos bolidais tarp skirtingų komandų idėją.

Mes „Formulėje-1“ esame ne rėmėjai, o gamintojai

„Pavyzdžiui, prisiminkite, kad 1961-ųjų Prancūzijos GP laimėjęs Giancarlo Baghetti vairavo privatų „Ferrari“. Būtų malonu, jei vieną dieną pamatytume vieną savo bolidų, nudažytą amerikiečių ar kinų, o gal arabų spalvomis.“

„Ferrari“: gamintojai, ne rėmėjai

Pabaigai, „Ferrari“ prezidentas pažadėjo, kad kompanija visomis išgalėmis palaikys savo poziciją ir, nesulaukusi pritarimo, gali apskritai palikti šį sportą.

„Mes savo pozicijas palaikysime visomis įmanomomis priemonėmis. Jei mums bus pritarta, tuomet viskas gerai, kitu atveju teks priimti mūsų poziciją“, – kalbėjo L. di Montezemolo.

„Jei „Formulei-1“ vis dar reikalinga „Ferrari“, ji turi keistis ir sugrįžti į aukščiausių tyrimų lygį, kartu nepamiršdama kaštų klausimo.“

„Mes „Formulėje-1“ esame ne rėmėjai, o gamintojai“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius