Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ferrari“: problemų šalinimas užtrunka dvigubai ilgiau

Per pirmus du šiemet įvykusius F-1 automobilių bandymus visos komandos susidūrė su techninėmis problemomis. „Ferrari“ atstovų teigimu, šiemet problemų šalinimas sugedus bolidui užtrunka dvigubai ilgiau nei anksčiau.
F-1 bandymai Bahreine
F-1 bandymai Bahreine / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Bahreine vykusių bandymų trečiąją dieną „Ferrari“ susidūrė su telemetrijos gedimu. Šiai problemai pašalinti prireikė kelių valandų. Anot italų komandos inžinerijos skyriaus vadovo Pato Fry'aus, tokia bėda pernai būtų buvusi pašalinta daug greičiau.

Gedimo šalinimas užima daugiau laiko

„Naujieji bolidai yra itin sudėtingi. Užtrunka tikrai nemažai laiko surasti problemą. Sunkiau yra prasibrauti iki tam tikrų detalių nei jas pačias pakeisti. Prie tam tikrų problemų sprendimo ir šalinimo sugaišome keturias valandas, kai anksčiau visa tai galėjome padaryti per dvigubai trumpesni laiką“, – pasakojo „Ferrari“ specialistas P. Fry'us.

Visos komandos, susidūrusios su problemomis Bahreine vykusių bandymų metu, sugaišo daug svarbaus laiko. Daugiausiai jo prarado „Ferrari“ jėgaines naudojanti „Marussia“ ekipa. Pastarajai per keturias bandymų dienas teko ne tik spręsti kuro sistemos problemas, bet ir keisti italų gamybos variklį.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./F-1 bandymai Bahreine
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./F-1 bandymai Bahreine

„Kai pamatai bolidą be variklio dangčio, tai taip sudėtinga. Prasibrauti prie bet ko yra tikrai sunku. Turi pašalinti tris ar keturis elementus vien tam, kad prasibrautum iki to, iki ko tau reikia“, – sakė „Marussia“ ekipos vadovas Johnas Boothas.

Variklį keitė beveik visą dieną

Keisdama „Ferrari“ variklį britų ekipa sugaišo beveik visą dieną. J.Boothas tikisi, jog problemų sprendimo trukmė sutrumpės sezonui įsibėgėjus.

Kaip greitai ekipoms pavyks pašalinti iškilusias bėdas šiemet bus itin svarbu. Varžybų savaitgalio metu, šeštadienį, po laisvųjų treniruočių susidūrus su rimtesnėmis problemomis, dviejų valandų gali ir nepakakti. Dėl to tektų praleisti kvalifikacinius važiavimus ir lenktynes pradėti iš rikuotės galo.

„Scanpix“ nuotr./F-1 bolidų bandymai Jereze
„Scanpix“ nuotr./F-1 bolidų bandymai Jereze

„Tokie dalykai, kaip variklio keitimas, kainuos tikrai daug laiko. Dabar jo nepakeisi taip greitai, kaip senojo „Cosworth“. Dėl atsarginių dalių trūkumo čia neturėjome pilnai keitimui paruošto variklio. O jį paruošti užtrunka daug ilgiau nei pakeisti. Kai nuvyksime į Melburną, situacija bus geresnė. Varikliai bus paruošti keitimui, tad juos beliks įmontuoti. Tačiau jei kur nors giliai variklyje kils kokių nors elektronikos problemų, gali būti sugaišta daug laiko“, – teigė J.Boothas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius