Organizacijos institutas neseniai atliko eksperimentą, kurio metu 225 km/val. greičiu skriejančią padangą paleido iš pradžių į polikarbonato skydą, o po to – į iš tokios pat medžiagos pagamintą F-16 naikintuvo kabinos gaubtą.
Skydas smūgio neatlaikė ir skilo, tačiau bent iš dalies turėtų apsaugoti lenktynininką nuo skriejančios į jį padangos smūgio. Naikintuvo kabinos gaubtas liko visiškai nepažeistas ir sėkmingai atmušė skriejantį į jį objektą.
FIA skelbia perdavusi eksperimento metu surinktą informaciją „Formulės-1“ Technikos darbo grupei, kuri, kartu su bandymus atlikusia organizacija, spręs dėl tokių lenktynininkų apsaugos priemonių panaudojimo ateityje.
Uždarų kokpitų idėjos „Formulėje-1“ kol kas vertinamos skeptiškai. Lenktynių pasaulio atstovai nuogąstauja dėl šalutinių tokios priemonės poveikių – sunkumų ištraukti pilotą iš bolido po avarijos ar šiam degant bei nuo automobilių atšokusių objektų galimo įskriejimo į žiūrovų pilnas tribūnas.
Galimybės uždaryti bolidų kokpitus buvo pradėtos nagrinėti po dviejų šiurpių avarijų 2009 m. Tuomet žuvo „Formulės-2“ pilotas Henry Surteesas – jo šalmą kliudė po kitos avarijos į trasą išriedėjęs bolido ratas. Kiek vėliau panašaus likimo vos išvengė „Ferrari“ F-1 pilotas Felipe Massa, kuriam į šalmą susmigo iš kito automobilio iškirtusi spyruoklė.