Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Formulėje-1“ – įspūdingiausas visų laikų saugos automobilis (nuotraukos)

2010 metų kovo 12–14 dienomis Bahreine prasidės „Formulės-1“ sezonas, jo metu debiutuos ir visų laikų įspūdingiausias bei galingiausias oficialus saugos automobilis. Naujojo „Mercedes-Benz SLS AMG“ tikslas – užtikrinti maksimalų saugumą trasoje, teigiama pranešime spaudai.
„Mercedes-Benz SLS AMG“
„Mercedes-Benz SLS AMG“

„Gullwing“ modelis pakeis „Mercedes-Benz SL 63 AMG“, kuris buvo oficialus 2008–2009 metų F–1 saugos automobilis. Kaip ir pastaruosius dvejus metus, šį sezoną universalas C 63 AMG bus naudojamas kaip oficialus F–1 medicininės pagalbos automobilis.

„Su visa AMG komanda labai didžiuojuosi, kad naujasis SLS AMG yra oficialus F–1 saugos automobilis. Esu tikras, kad visiems „Mercedes“ ir AMG gerbėjams F–1 lenktynių trasose bus malonu pamatyti šį modelį ir naująją „Mercedes GP Petronas“ komandą“ sakė „Mercedes AMG GmbH“ generalinis direktorius Volkeris Mornhinwegas.

Nuo 2010 kovo oficialus F–1 saugos automobilis bus naudojamas, kai lenktynėms pavojų kels grėsmingos situacijos, tokios kaip avarijos ar blogos oro sąlygos. SLS AMG vairuos 38 metų vokietis Berndas Maylanderis. Lenktynių kontrolei pranešus, B.Maylanderis ir pakaitinis FIA vairuotojas Pete Tibbettsas išvažiuos į trasą prieš lenktynininkus ir saugiai lydės koloną trasoje.

Maksimali vairavimo dinamika

„Mercedes-Benz SLS AMG“ turi geriausią galimą kvalifikaciją šiam reikliam, aukščiausio lygio lenktynių automobilių vaidmeniui: 6,3 litro V8 variklis, maksimaliai pasiekiantis 571 AG (420 kW) ir 650 Nm sukimo momentą, leidžia įsibėgėti nuo iki 100 km/h per 3,8 sekundės. Greitas trasų įveikimo laikas yra privalomas oficialiam F–1 saugos automobiliui, kitu atveju „Formulės-1“ automobilių padangos ir stabdžiai labai greitai atvėstų, tuo tarpu varikliai gali perkaisti.

Unikali transporto priemonės koncepcija yra svarbiausias faktorius užtikrinant išskirtinę vairavimo dinamiką: dėl aliumininio kėbulo transporto priemonės svoris yra 1 620 kilogramų. AMG V8 variklis gali būti įmontuotas žemai, tuo pačiu pažeminant transporto priemonės svorio centrą. Nauja septynių pavarų transmisija su dviguba sankaba teigiamai veikia svorio paskirstymą, kuris yra 47/53 procentai (priekis/galas).

Dviguba sankaba ir keraminė stabdžių sistema

Septynių pavarų AMGSPEEDSHIFT DCT transmisija su dvigubos sankabos technologija siūlo keturis režimus ir užtikrina greitą pavarų perjungimą neprarandant traukos. Automobilyje yra AMG keraminė aukštos kokybės stabdžių sistema su padidintais keraminiais 402x39 mm diskais priekyje ir 360x32 mm gale. Automobilis turi lengvojo lydinio ratlankius bei 265/35 R 19 padangas priekyje bei 295/30 R20 gale.

Oficialus F–1 saugos automobilis turi tokį patį variklį, transmisiją, pakabą ir stabdžių sistemą, kaip standartinis SLS AMG modelis. Išskirtinis technologijų paketas sportiniame automobilyje užtikrina tobulą važiavimo dinamiką, todėl papildomos techninės modifikacijos nebūtinos.

Aerodinamiška šviesos švyturėlių juosta su LED technologija

Oficialus F–1 saugos automobilis yra pažymėtas F–1 logotipais bei aprūpintas šviesos švyturėlių juosta su integruota vaizdo kamera. Galinis aptakas pakeliamas, kai automobilis pasiekia 120 km/h greitį ir su galiniu difuzoriumi aprūpina reikalinga galinės automobilio dalies prispaudimo jėga.

Pirmą kartą visuose švyturėliuose naudojama LED technologija. Jų privalumas prieš įprastas lempas yra labai greitas reakcijos laikas ir mažos energijos sąnaudos. Galinio vaizdo kamera, integruota dešinėje numerio lentelės pusėje, leidžia oficialaus F–1 saugos automobilio kabinoje per monitorių stebėti „Formulės-1“ automobilius, esančius gale.

Praktiškas interjeras ir AMG sportinės sėdynės

Išskirtinės „Gullwing“ durys atidaromos į viršų, atverdamos praktišką kabiną, kuri, kaip ir išorė, tik nežymiai skiriasi nuo standartinio modelio. AMG sportinės sėdynės su juodos odos apmušalais ir šešių taškų saugos diržais užtikrina optimalų šoninį prilaikymą.

Dešinėje AMG DRIVE UNIT yra keturi mygtukai, šviesos funkcijoms kontroliuoti kartu su garso signalu. Centrinė konsolė, kaip ir įvairios kitos vidaus apdailos dalys, yra iš anglies pluošto, tuo tarpu specialaus dizaino AMG odinis vairas iš aukščiausios kokybės metalo. Du metaliniai mygtukai ant vairo skirti pavaroms perjungti.

AMG PEFORMANCE STUDIO

AMG PERFORMANCE STUDIO specialistai bendradarbiaudami su AMG komanda rūpinasi oficialių F–1 saugos ir medicinos pagalbos automobilių tobulinimu, bandymaisir konfigūravimu.

Tai daugiau nei 40 metų automobilių sporto bei aukštos klasės sportinių automobilių tobulinimo patirtis. Daugybė bandomųjų važiavimų buvo atliekami įvairiose lenktynių trasose, siekiant pritaikyti pakabą bei patikrinti visas sistemas ir komponentus. Du aukštos kvalifikacijos AMG technikai visuomet yra šalia saugos ir medicinos pagalbos automobilių visuose 19-a „Formulės-1“ etapų.

Devynios AMG saugos automobilių kartos

Jau keturiolika metų AMG tiekia oficialius F–1 saugos ir medicinos pagalbos automobilius aukščiausio lygio tarptautinėse automobilių sporto lenktynėse. 

AMG saugos automobiliai
1996 m.C 36 AMG (W 202)
nuo 1997 m.CLK 55 AMG (C 208)
2000 m.CL 55 AMG (C 215)
nuo 2001 m.SL 55 AMG (R 230)
2003 m.CLK 55 AMG (C 209)
nuo 2004 m.SLK 55 AMG (R 171)
nuo 2006 m.CLK 63 AMG (C 209)
nuo 2008 m.SL 63 AMG (R 230)
nuo 2010 m.SLS AMG (C 197)

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Užsisakykite 15min naujienlaiškius