Tiesa, nebus panaikinta ir dabartinė taškų skaičiavimo sistema, pagal kurią pirmąją vietą lenktynėse užėmęs sportininkas uždirba 10, antrą – 8, toliau atitinkamai – 6, 5, 4, 3, 2, 1 tašką. Surinkti taškai pasitarnaus tuo atveju, jei du, arba daugiau, lenktynininkų sezono pabaigoje surinks po vienodą pergalių skaičių – tuomet čempiono titulas atiteks daugiausiai taškų pelniusiam pilotui.
Minėta taškų skaičiavimo sistema bus naudojama ir siekiant išsiaiškinti „Formulės-1“ komandų čempionato – Konstruktorių taurės – nugalėtoją.
WMSC taryba antradienį taip pat atmetė„Formulės-1“ komandų asociacijos pasiūlymą keisti taškų skaičiavimo sistemą, pagal kurią taškai būtų buvę dalinami ne pagal aukščiau nurodytą formulę, o taip – 12 taškų už pirmą vietą, 9 – už antrą, 7 – už trečią, toliau atitinkamai – 5, 4, 3, 2, 1.
Ribotas biudžetas
WMSC tarybos posėdyje antradienį buvo priimta ir daugiau naujovių. Nuspręsta iki 30 mln. svarų sterlingų (maždaug 112,7 mln. Lt) apriboti nuo 2010 metų „Formulės-1“ čempionate dalyvausiančių ekipų išlaidas. Tokiu atveju, kai kurių dabar „Formulėje-1“ važiuojančių komandų išlaidos sumažėtų net 90 procentų.
Tiesa, ekipoms, išleidžiančioms daugiau nei numatyta riba, varžytis pirmenybėse nebus draudžiama. Tokioms komandoms tiesiog bus sukurti techniniai suvaržymai. Tuo tarpu su 30 mln. svarų sterlingų suma per metus išsiverčiančioms ekipoms bus suteikta daugiau laisvės modifikuojant savo bolido variklį ir aerodinamiką.
2009 metų „Formulės-1“ pirmenybės startuos jau šio mėnesio pabaigoje, kovo 29-ą, Melburne (Australija) įvyksiančiomis lenktynėmis.