Dar po melagingų parodymų aferos šio sezono pradžioje atsistatydinimu spekuliavęs L.Hamiltonas vėl atnaujino savo grasinimus. „McLaren“ pilotas tvirtino, kad visa politika ir ginčai už trasos trukdo susikoncentruoti į lenktynes. „Aš esu lenktynininkas, o ne politikas“, – „Times“ sakė 24 metų britas.
Anot jo, yra ir kitų lenktynių, daug gražesnių už „Formulę-1“, nes ten kalbama tik apie varžymąsi trasoje. L.Hamiltonas atviravo, kad visas tas cirkas už trasos ribų labai paveikė jo gyvenimą. Jauniausias „Formulės-1“ pasaulio čempionas netiki, kad situacija pagerės: „Šie valdžios žaidimai, deja, nėra nieko nauja „Formulės-1“ gyvenime.“
Tiesa, ambicijų šį sezoną apginti titulą L.Hamiltonas neatsisako. Monake ketina važiuoti su šalmu, kurį rėmėjas „Steinmetz Diamonds“ inkrustavo skaičiaus „1“ simboliu iš deimantų. Anot jo, tai turėtų būti perspėjimas visiems konkurentams, kad jį nurašyti dar anksti.
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./L.Hamiltonas Monake ketina važiuoti su šalmu, kurį rėmėjas „Steinmetz Diamonds“ inkrustavo skaičiaus „1“ simboliu iš deimantų |
Penktadienį susirinkę FIA atstovai mėgins rasti dialogą su „Formulės-1“ komandomis, kurios nesutinka 2010 metais mažinti biudžeto iki 44 mln. eurų. Jeigu nepavyks susitarti, 2010 metais gali atsirasti piratinė „Formulė-1“, kurioje varžytųsi visos maištaujančios ekipos. Apie savo galimą pasitraukimą paskelbė „Ferrari“, „Renault“, „Red Bull“, „Toyota“ ir „BMW-Sauber“ komandos. Kartu tai būtų pabaiga 1950 metais pradėtų „Formulės-1“ pasaulio čempionatų.
Su 44 mln. eurų dydžio biudžetu sutinkančios komandos gautų didelę laisvę techniškai tobulinti bolidą, tačiau tai nepriimtina finansiškai pajėgioms ekipoms, kurios į technikos tobulinimą per sezoną investuoja per 200 mln. eurų.