-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ignas Gelžinis: „Pralaimėti Jeroenui Bleekemolenui nėra gėda“

Ketvirtadienis – pirmųjų treniruočių prieš „Eneos 1000 km“ lenktynes diena. Greičiausiai antroje jų dalyje pasirodė „General Financing-Autopaslauga by Pitlane“ komanda su „Porsche 911 GT3 Cup“ (1 min. 12,796 sek.), pirmoje dalyje – „Algirdai Racing Team“ su „Aquila SR1“ (1 min. 14,397 sek.). „Juta-KG Group“ komanda su broliais Gelžiniais ir Tautvydu Barščiu jaunesniuoju liko antra antroje treniruočių sesijoje, užfiksavusi vieno rato įveikimą per 1 min. 13,408 sek.

„Kol kas viskas gerai, automobilis tvarkoje, nepadarėm kažkokių lemtingų klaidų. Svarbiausia – nesudaužėm automobilio. Trasa pakankamai atnaujinta, daug kur naujas asfaltas, jis visai slidus. Dar reikia padirbėti su stabdymo zonomis, bet iš esmės esame patenkinti rezultatais ir automobiliu“, – pasibaigus treniruočių sesijai kalbėjo Ignas Gelžinis. 

Jis ir T.Barštys identiškais „Porsche 911 GT3 Cup“ lenktyniauja Didžiosios Britanijos „Porsche Carrera Cup GB“ lenktynių serijoje, tad automobilius pažįsta neblogai. Tačiau Palangos trasos išbandymas jiems šiuo automobiliu – pirmas.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./Treniruotės akimirka
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./Treniruotės akimirka

Nepaisant to, užfiksuotas rezultatas – antras geriausias ketvirtadienį. Tokiu pačiu automobiliu važiuojanti „Balpol-15min powered by Oktanas racing“ aplenkta pusantros sekundės, tačiau trečiajam „Porsche“ pralaimėta daugiau nei 0,6 sek. Kodėl tokie skirtumai treniruotėje, I.Gelžinis turėjo konkretų atsakymą.

„Dagilių komanda važiavo ankstesnėje treniruotėje, tad trasa buvo kiek mažiau nuvalyta automobilių, tai įtakojo rezultatą. (Jeroenas) Bleekemolenas toks vairuotojas, nuo kurio gal ir ne gėda sekunde gauti“, – šypsojosi lenktynininkas.

Jis yra vienas labiausiai patyrusių „Porsche“ vairuotojų lietuvių, tad nesunkiai galėjo palyginti skirtingas „GT3 Cup“ modelių kartas – 997 (senesnę, gamintą iki 2011 m.) ir 991 (gaminamą nuo 2013 m.).

„Senesnis modelis buvo kiek aštresnis, truputį sunkiau prognozuojamas, bet jį buvo lengviau „pagauti“, kai paslysti. Šiuo automobiliu paslydus, „sugaudyti“, grąžinti jį į teisingas vėžias sunkiau. Be abejonės, stengiesi važiuoti šiek tiek atsargiau. Iš esmės manau, kad jis tokioje trasoje yra labai panašiai greitas kaip ir 997“, – lygino I. Gelžinis.

Lenktynininkas užsiminė, kad treniruotės ir konkurentų pademonstruoti rezultatai jo nenustebino – viskas taip, kaip ir tikėjosi. I.Gelžinis teigė, kad kvalifikacijoje gali įvykti staigmenų, tačiau pozicijos joje daro minimalią įtaką galutiniams lenktynių rezultatams. 

VIDEO: Apklausa: ar Palangos gyventojai domisi Eneos 1000 km lenktynėmis

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius