Bet, laikai keičiasi. „IndyCar“ bolidus gaminanti kompanija „Dallara“ trečiadienį išbandė naujausią savo darbą – naujos kartos „IndyCar“ bolidą. Nuostabu, kad net pranešime spaudai jie akcentuoja, kad tai pirmas „IndyCar“ bolidas, sukurtas galvojant ir apie posūkius.
Tiesa, nereikia juoktis iš amerikiečių. Jie nekūrė tokių bolidų dėl paprastos priežasties – dar neseniai „IndyCar“ lenktynės vykdavo tik ovaluose, galima sakyti, trasose be posūkių.
Naujoji „Dallara“ sukurta kitaip. Italai (tai Itališka kompanija, tačiau bolidas buvo kurtas JAV) sukūrė pakabą, ant kurios komandos galės užsidėti skirtingus kėbulus – tiesioms ir greitoms trasoms, bei, mūsų taip mėgiamoms, vingiuotoms.
Bolidas buvo kurtas ant švaraus balto popieriaus lapo. Ir tai matosi – pažiūrėkite į oro aptakus prie galinių ratų, į priekinį aptaką. Viskas nauja, šviežia ir, tikėkimės, veiksminga.
Galinėje bolido dalyje slepiasi naujas variklis. Vietoje iki šiol naudojamų V8 3,5 litro „Honda“ variklių naudojamas turbininis 2,2 V6. Tokius variklius jau nuo kitų metų naudos visi „IndyCar“ bolidai. Juos gamins minėta „Honda“, „Chevrolet“ ir „Lotus“.
Ar norėtumėte tokių bolidų F-1? Jei paklausite mūsų, mes atsakysime. Labai. Tai šviežias oro gūsis, kuris galėtų išjudinti metų metus galiojančius standartus. O ir reklamos ant bolidų telpa daugiau!