Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įpusėjo žiemos ralio–sprinto ir slalomo pirmenybės

Sekmadienį Kačerginėje vyko automobilių žiemos ralio–sprinto trečiojo ir slalomo šeštojo etapų lenktynės, paženklinusios pirmenybių pusiaukelę. Turnyro dalyviai varžosi dėl jį iniciavusios VšĮ „Nemuno žiedas“ taurių.
Lenktynių Kačerginėje akimirka
Lenktynių Kačerginėje akimirka

Ralio–sprinto ir slalomo trasose sekmadienį panoro jėgas išmėginti 39 žiemos pirmenybių dalyviai, nors ankstesnių etapų lenktynėse jų yra buvę net 50.

Naktį pliaupęs lietus 3,05 kilometro ilgio ralio–sprinto trasą pavertė tikra ledo čiuožykla, o slalomo gerbėjams teko varžytis bemaž vasarai prilygstančiomis sąlygomis, nes trasą dengęs sniegas ištirpo.

Itin azartiška ir permaininga kova užsimezgė ralio–sprinto trasoje, kurioje kartu su gerokai mažesnę patirtį turinčiais lenktynininkais šįsyk nusprendė pasivaržyti ir du Lietuvos automobilių sporto meistrai – Ramūnas Čapkauskas ir Modestas Jakas.

Abejojančių, jog šie lenktynininkai besąlygiškai diktuos madas, beveik nebuvo. Tačiau favoritams įrodyti pranašumą nebuvo lengva. Net geriausią laiką – 2 min. 30,31 sek. – su „Mitsubishi Lancer Evo IX“ antrajame važiavime parodžiusiam R. Čapkauskui prieš tai slidžioje trasoje nepavyko išvengti suktuko. 

Pripažintas ralio ir žiedinių lenktynių meistras įrodė savo pranašumą 4WD klasėje, pranokęs M. Jaką, vairavusį „Škoda Felicia“, kuris 3,05 km. ilgio trasoje sugaišo 2 min. 38,75 sek. Trečiąją vietą šioje klasėje iškovojęs Karolis Šiugždinis su „Opel Corsa“ buvo gerokai lėtesnis – 3 min. 01,22 sek. 

Beje, Karolis su tuo pačiu automobiliu varžėsi ir jaunimo klasėje, kurioje jam atiteko viena pozicija aukštesnė vieta, o pergalę čia šventė Tadas Dovidaitis, su „Škoda Felicia“ trasą įveikęs per 2 min. 52,28 sek.

Priekiniais ratais (FWD) varomų automobilių klasėje varžėsi 10 dalyvių, o pergalė joje atiteko „Volkswagen Golf“ vairavusiam Rokui Kavaliauskui (2 min. 39,84 sek.), pranokusiam Vytį Pauliukonį su „Honda Civic“ (2 min. 41,34 sek.) ir trečioje vietoje likusį Martyną Kvišį, vairavusį „Citroen Saxo“ (2 min. 44,34 sek.).

Galiniais (RWD) ratais varomų automobilių klasėje etapą laimėjo Kęstutis Jankauskas, su BMW 325 trasoje sugaišęs 2 min. 46,47 sek. Antrąją ir trečiąją vietas užėmė irgi BMW vairavę Linas Kriūnas (2min. 51,93 sek.) ir Elvinas Sirukas (3min. 01,07sek.).

Dėl „Nemuno žiedo“ taurės kovojantys žiemos slalomo pirmenybių dalyviai varžosi net septyniose automobilių klasėse, tačiau sekmadienį daugiausia simpatijų ir aplodismentų susilaukė Evelina Drilingienė, su „Honda Civic“ trasoje sugaišusi 1 min. 26,43 sek.

Nors Evelinos rezultatas nepretendavo į greičiausiąjį, tačiau ji buvo vienintelė dailiosios lyties atstovė, puošusi vyrišką kompaniją.

Absoliučiu slalomo varžybų etapo nugalėtoju tapo Marius Savukaitis, su BMW 325 trasą įveikęs greičiausiai – per 1 min. 11,40 sek. Marius pergales iškovojo ne tik FWD, bet ir RWD klasėse. 
 
Jaunimo klasėje su „Ford Escort“ pergalę šventė Edvinas Savickas, sugaišęs trasoje 1 min. 21,10 sek. ir pranokęs dviem frontais besivaržiusius, antrąją ir trečiąją vietas šioje klasėje užėmusius T. Dovidaitį ir K. Šiugždinį. 

Visais ratais varomų automobilių klasėje su „Volkswagen Golf“ pranašumą įrodė Tomas Ivanauskas, kurio rezultatas 1 min. 11,69 sek. buvo trečias slalomo rungties absoliučioje įskaitoje, o dygliuotas padangas turinčių automobilių klasėje pergalę iškovojo M. Jakas.

Atkakli kova vyko ir laisvojoje klasėje. Čia dar vieną pergalę po sprinto varžybų su „Honda Civic“ iškovojo V. Pauliukonis, sekunde pranokęs Aleksandrą Dainį, vairavusį „Volkswagen Polo“.

Trečias finišo liniją su „Audi A4“ kirto Rytis Bartusevičius.

„Batalijos dėl „Nemuno žiedo“ taurės taps gera vairavimo sniegu bei ledu padengtose trasose pamoka. Juolab, kad turnyre panoro varžytis daug jaunimo, turinčio nedidelį vairuotojo stažą. Uždarose trasose, prižiūrimi specialistų, lenktyniauja ir keletas dar neturinčių vairuotojo pažymėjimų, – įpusėjus pirmenybėms džiaugėsi vienas šio turnyro iniciatorių, VšĮ „Nemuno žiedas“ direktorius Eduardas Jakas. – Tai bene didžiausia tokių lenktynių nauda, nes uždarose trasose gautos meistriškumo pamokos labai pravers bendro naudojimo keliuose, kuriuose jau pastebimai mažėja avarijų“.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius