Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Jauniausias Lietuvos „drifteris“ – Arnas Orechovas

Arnas Orechovas, „Nissan 200SX S13“
Tomo Petrovskio/Tomasfoto.lt nuotr. / Arnas Orechovas, „Nissan 200SX S13“
Šaltinis: driftzone.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Nors mūsų pašnekovas, kol kas, negali pasigirti didelėm pergalėm ar trofėjais, vienas dalykas jį tikrai išskiria iš minios. Arnui Orechovui yra vos penkiolika metų ir jis yra jauniausias „drifteris“ Lietuvoje!

Kol kas apie 1996 m. gegužės 24 d. Kaune gimusį sportininką žinojome tik, kad jis vairuoja „Nissan“, mokosi Milikonių vidurinėje mokykloje, kurioje, beje, jam puikiai sekasi ir užaugęs niekada svajojo tapti kosmonautu. Siekdami ištaisyti esamą padėtį pakalbinome Arną ir gauta informacija dalinamės su jumis.

- Turbūt mokykloje jau nėra ne vieno, kuris nežinotų, kad A. Orechovas yra būsimas Lietuvos „drifto karalius“? Ar sulauki palaikymo?

- Labiau atvirkščiai. Dauguma bendraklasių net nežino kas yra „driftingas“. Ką jau kalbėti apie jų palaikymą...

- Kada pradėjai domėtis automobiliais ir autosportu?

Automobiliai ir jų sportas mane sudomino 2009 m. „Driftingo čempionato“ gale, kai Kęstutis Petronis tapo „Drifto Karaliumi“. Man labai patiko jo automobilis, tuomet net nežinojau kaip jis vadinasi, ir tai paskatino žingsnis po žingsnio gilintis į „driftą“ ir automobilius...

- Kas paskatino sėsti prie vairo, o ne tiesiog stebėti kitus iš žiūrovo pozicijos? Kokie buvo pirmieji žingsniai?

- Žiemą mano tėtis mėgdavo truktelti priekiniais ratai varomų automobilių rankinį stabdį ir taip priversti juos slysti šonu. Galbūt tai kažkaip perėjo ir man.

2010 metų pavasarį tėtis nupirko „Nissan 200SX S13“. Tai buvo visiškai standartinės komplektacijos automobilis. Su tiesioginiu išmetimu ir t. t. Maždaug po mėnesio pradėjome ruoštis treniruotėms, kurios tuo metu dar buvo rengiamos Taikos pr. esančioje aikštelėje. Šiek tiek padidinome ratų išsukimą, užblokavome reduktorių ir į trasą!

Arnas prisipažino, neturint jokio supratimo kaip reikia priversti automobilį slysti šonu, pirmosios treniruotės buvo labai sunkios. Visgi sunkaus darbo ir didelio atsidavimo dėka sportininkas patobulėjo ir prireikė naujo ginklo.

- Šių metu pavasarį nupirkom kitą tokio pat modelio, tik labiau modifikuotą, nissaną. Šis jau turėjo naujesnio S14 modelio turbiną (T28), sportines sėdynes, sportinį vairą, diržus, „išrengtą“ saloną, S14 šakes... Tuo pačiu pasikeitė praktikavimosi vieta ir lygis. Pradėjau važinėti Kačerginės „Nemuno žiede“, „NP Team“ rengiamose treniruotėse bei dalyvauti varžybose.

- Kurios varžybos tau buvo įsimintiniausios?

- Geriausiai prisimenu šių metų „D1Sport Driftingo Čempionato“ etapą prekybos miestelyje URMAS. Ne vien dėl to, kad tai buvo mano pirmos oficialios varžybos, bet ir dėl velniškai arti esančių blokų! Trasa buvo puiki, iš automobilio spaudžiau viską ir, svarbiausia, nepatyriau jokių incidentų! Tose varžybos iš 34 dalyvių užėmiau 19 vietą.

Paklaustas kokį rezultatą svajoją pasiekti Arnas, pastarasis liko kuklus ir atsakė norįs tapti tik Lietuvos „drifto karaliumi“. Tačiau perspektyvus jaunuolis ties tuo, tikimės, neapsistos.

driftzone.lt
Komentarai
Temos Driftas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Gazas