Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Karolis Raišys – apie pergalę „Kauno rudens“ ralyje važiuojant be sankabos

Karolio Raišio ir Mindaugo Kašalyno BMW M3
Giedriaus Matulaičio nuotr. / Karolio Raišio ir Mindaugo Kašalyno BMW M3
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Kauno rudens“ ralis buvo kupinas nuotykių. Vos septynių greičio ruožų lenktynės tapo dideliu išbandymu dalyvių technikai. Ypač, dviejų varomų ratų 2WD įskaitoje. Net ir jos nugalėtojas – „Flameris Racing Eneos“ komandos lenktynininkas Karolis Raišys – lygiai pusę ralio turėjo įveikti be sankabos.

Į pergalę – be sankabos

„Pasirodo, tas sankabos pedalas nelabai reikalingas – puikiai galima verstis ir be jo. Na gerai, tai tikrai nėra greičiausias būdas lenktyniauti, bet sumaniai suktis iš padėties įmanoma. Kainuoja tai ir laiko, ir pastangų, bet viskas įmanoma“, – pasakojo Karolis Raišys.

Lenktynininko šturmanas Mindaugas Kašalynas po finišo pasakojo, kad jie turėjo visas sąlygas smagiai palenktyniauti, tik tie techniniai nesklandumai neleido nei sekundei atsikvėpti.

„Pirmame greičio ruože važiavome atsargiai, praleidome kelis konkurentus į priekį. Antrame jau „mynėme“ kaip reikia. Trečiame planavome dar pagreitėti, bet nuvažiavus gal pusę kilometro vairuotojas raportavo netektį. Sunkiai finišavome, bet ralis tikrai buvo geras“, – sakė M.Kašalynas.

Giedriaus Matulaičio nuotr./Karolio Raišio ir Mindaugo Kašalyno BMW M3
Giedriaus Matulaičio nuotr./Karolio Raišio ir Mindaugo Kašalyno BMW M3

Pergalė dėl konkurentų nesėkmių

BMW M3 sankaba „dingo“ dar trečiame greičio ruože. Tačiau ekipažui ir su techninėmis problemomis pavyko trasoje palaikyti neblogą tempą. To pakako, kad finiše komanda būtų pirma. Tiesa, nuo pirmojo ruožo juos lenkė brolių Nenartavičių ekipažas. Ir jei ne nusuktas pusašis viename paskutinių ruožų, jie galėjo džiaugtis pergale. Bet, kaip sako ralio trasose gimusi patarlė, pirmas tas, kuris pirmas pasiekia finišą.

„Turiu pakelti kepurę prieš „Kauno rudens“ ralio organizatorius. Parinkti greičio ruožai – puikūs. Visa ralio geografija buvo labai patogi, kompaktiška. Tik ta mūsų sankaba neleido pasidžiaugti kaip reikiant“, – sakė K.Raišys.

Giedriaus Matulaičio nuotr./Karolio Raišio ir Mindaugo Kašalyno BMW M3
Giedriaus Matulaičio nuotr./Karolio Raišio ir Mindaugo Kašalyno BMW M3

Šių metų ralio čempionato įskaitoje aršiausias „Flameris Racing Eneos“ komandos ekipažo konkurentas Justas Tamašauskas ralio nebaigė. Pirmuose ruožuose jo „Opel Astra“ kliudė kelis medžius. Per automobilio remontui skirtą pusvalandį mechanikams automobilio suremontuoti nepavyko.

„Nepasisekė jiems, gaila. Norėčiau su visais konkurentais lenktyniauti trasoje. Turiu tokią svajonę – norėčiau, kad vieną dieną visiems užtektų padangų, automobiliai negestų ir galėtumėm dėl sekundžių palenktyniauti trasoje“, – konkurentų nesėkmę komentuoja Karolis Raišys.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas