Į paskutinį etapą Kaune varžytis susirinko 12 kartingo aistruolių komandų, kurių šį kartą laukė ir ne viena varžybų organizatorių paruošta staigmena. Kitaip nei įprasta kartingo lenktynėse čia prieš didįjį startą dalyviams apšilimą pravedė vienintelės Pabaltijo šalyse automobilių ir motociklų sportininkų rengimo salės vadovas ir treneris Mindaugas Pocius. Profesionalus treneris pasirūpino, kad dalyviai prieš kvalifikaciją ne tik tinkamai apšiltų, bet ir pasitikrintų reakciją tam skirtais pratimais. Rezultatą pajuto, bene, kiekvienas, kuriam po 20 minučių su treneriu žliaugė lengvas prakaitas. Neilgai trukus prasidėjo ir ištvermės reikalaujanti ilgos distancijos kartingo kova.
Kadangi visų etapų metu varžybų trasos konfigūracija išlikdavo nežinoma iki starto akimirkos, šį kartą be staigmenų taip pat nebuvo apsieita. Dalyvių laukė dinamiška ir itin greita trasa, kurioje lyderiai rodė greitesnius nei 18 sekundžių rato įveikimo laikus. Aukščiausias startines pozicijas po kvalifikacijos užsiimti šį kartą pavyko nebe lyderiaujančioms turnyro komandoms, tačiau ištikimiems mėgėjams.
Prie starto linijos garsiajam Le Mans bėgimui pirmasis stotis galėjo „Radijo Drifto“ komandos delegatas, po kvalifikacijos su komanda užsitikrinęs 17,708 sek. laiką. Deja, startinio bėgimo metu apginti pirmosios vietos nepavyko. Tačiau startas šiose lenktynėse nėra didžiausias sėkmės rodiklis – komandų rezultatą lėmė tinkamai pasirinkta strategija ir tikslūs paskaičiavimai. Per 166 minutes kiekvienai komandai reikėjo įveikti po 37 Joker ratus (prailginusius trasos įveikimo laiką kone pusiau) bei 9 kartingo su pilotu keitimus. Įveikti šią užduotį pavyko ne visoms komandoms – vilniečiai „InSolitus racing - #WhyNot“ neįveikę Joker rato pelnė vienos pozicijos baudą ir iš 4 vietos krito į 5-ąją.
Šį kartą pasikeitimų buvo ir tarp lyderiaujančių komandų. Ilgą laiką TOP 3 laikęsi „Klaipėdos autosporto“ nariai galiausiai po lenktynių liko 9-ieji. Tačiau būtent jie pelnė specialųjį rėmėjo prizą už mažiausiai pelnytų „Stop&Go” baudų skaičių.
Panašus likimas ištiko ir „MR racing“ komandą, prie kurių prisijungė ir ralio lenktynininkas Rokas Steponavičius. Su rimtu nusiteikimu startavę nepilnos sudėties „MR racing“ finišavo 8-ieji. Visų sezono etapų metu niekam neužleidę pirmos vietos laiptelio šeštadienio naktį ją perleido ir „Palaima racing“ komandos nariai. Finaliniame etape jie liko tretieji. Pirmieji šį kartą finišavo „Perkūno“ komandos pilotai. Antrieji liko – „Elstila team“.
Po 6 etapų lyderių pozicijos išsidėstė šia tvarka:
- „Palaima racing“ (I. Palaima, L. Stanevičius, M. Bisikirskas, G. Grinbergas, I. Brusokas) – 292 taškai;
- „Elstila team“ (S. Kvietkauskas, V. Sidabras, A. Žemaitaitis, D. Vitkevičius) – 264 taškai;
- „BRAZZERS“ (K. Augustauskas, J. Jankauskas, E. Miliauskas, J. Jakaitis) – 246 taškai.