„Kvalifikacija esame patenkintos. Startuosime 38 toje pozicijoje iš 43 dalyvių. O tai yra gerai – išvengsime mėsmalės pirmuose ratuose ir galėsime ramiai įsibėgėti į lenktynių tempą,“ – sakė komandos vadovė Rasa Burneikaitė.
BMW M3 automobilį vairuojančioms Ivetai Slaboševičiūtei, Aistei Antanaitytei, Laurai Matuleviiūtei ir Natalijai Bunkei vadovaujanti mergina sako, kad toks buvo jų planas – „nesidraskyti“, nelaužyti automobilio ir su visiškai sveika technika startuoti lenktynėse, kas buvo sėkmingai įgyvendinta.
„Ištvermės lenktynėse svarbiausia būtent ištvermė. Todėl mūsų strategija yra važiuoti pakankamai greitai, tačiau stabiliai ir tausojant techniką. Taikome tokią pat praktiką kaip ir bėgime: jeigu bėgant maratoną startuosi pilnu pajėgumu, greit padusi ir krisi. Mes norime įsibėgėti ir sulaukti antrojo kvėpavimo, kada merginos galės stipriau paspausti dešinįjį pedalą.“ – pasakojo Rasa Burneikaitė.
Iveta Slaboševičiūtė po kvalifikacijos sakė, kad labai greitai, taip kaip kiti A3000+ klasės monstrai „Kas Tas Blue Sheep?“ komandos BMW M3 važiuoti negalės. „Pas mus beveik visos dalys standartinės, taigi jis ne toks pajėgus kaip konkurentų. Be to, važiuojame su veikiančiomis ABS ir ESP sistemomis, taigi kiekviename rate sekundes pralošiame stabdymo zonose ir kai kuriuose posūkiuose.“ – situaciją aiškino jau ne pirmą kartą 1000 km lenktynėse dalyvaujanti Iveta.
Nepaisant to, kad automobilis vienoje galingiausių klasių ne itin konkurencingas, jis turi savų privalumų. Standartinė vokiška technika pasižymi patikimumu. Automobilį ruošusio Dovilo Čiutelės žodžiais, „niekas neišsidirbinėjo“, taigi BMW turi atlaikyti visas lenktynes.
Juo labiau, kaip aiškino komandos vadovė Rasa, lenktynių pradžioje merginos važiuos taupymo režimu ir tik pamačiusios, kad prasuktų ratų skaičiui perkopus šimtą viskas vyksta pagal planą, joms duotas leidimas šiek tiek labiau pasismaginti trasoje.