Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kauniečiai lenktynininkai laikė „Silverstono“ trasos egzaminą

Didžiosios Britanijos žiedinių lenktynių Meka vadinamoje Silverstono trasoje (1950–ųjų pavasarį čia įvyko pačios pirmosios „Formulės 1“ varžybos) praėjusį savaitgalį kovėsi „Carrera Cup GB“ seriale startuojantys sportininkai. Tarp 27 „Porsche“ bolidus vairuojančių vyrų ir Kauno automobilių sporto klubo „Juta Racing“ nariai – Jonas Gelžinis bei Tautvydas Barštys.
Tarp 27 „Porsche“ bolidus vairuojančių vyrų ir Kauno automobilių sporto klubo „Juta Racing“ nariai - Jonas Gelžinis bei Tautvydas Barštys.
Tarp 27 „Porsche“ bolidus vairuojančių vyrų ir Kauno automobilių sporto klubo „Juta Racing“ nariai - Jonas Gelžinis bei Tautvydas Barštys. / Dalyvių nuotr.

Britų lenktynininkai mintinai žino kiekvieną 2637,7 metrų ilgio Silverstono žiedo centimetrą, todėl konkurencija čia išskirtinai aštri: po kvalifikacinių lenktynių pasirodė, kad net 14 sportininkų ratą apskrieja „tilpdami“ į tą pačią sekundę. Silverstono viražus antrą kartą ne per televizorių matęs J.Gelžinis nuo greičiausiai važiavusio vieno čempionato lyderių Michaelio Caino atsiliko kiek daugiau nei puse sekundės, ir iškovojo 9 starto poziciją pirmam važiavimui ir 7 antram, o dviem sekundėm lėčiau važiavęs T.Barštys – 23.

„Toks rezultatas iš esmės buvo neblogas – Jonas pakankamai greitai perprato trasos specifiką ir kone kiekviename rate didino tempą. Tačiau pirmosiose oficialiose šio etapo lenktynės susidūrėme su nauja problema. Čia sunku aplenkti lėčiau važiuojantį varžovą, jei jis moka ginti savo pozicijas. Netrukus po starto Jonas atsirėmė į Euan Hankey mašinos galą ir nors turėjo greičio persvarą, realizuoti jos niekaip nesisekė“, – pasakojo „Juta Racing“ komandos vadovas Audrius Gelžinis.

Grumtynės dėl 7 vietos baigėsi kaip juodžiausiame košmare: pavijus ratu atsilikusius varžovus J.Gelžinis pamėgino pasinaudoti jiems rodomomis mėlynomis vėliavomis ir drauge su vienu agresyviau važiavusiu Silverstono senbuviu aplenkti E.Hankey. Deja, erdvės manevro pabaigai neužteko – Jonas galine automobilio dalimi susidaužė su dviem ratais atsilikusia mašina ir buvo priverstas iš kovos pasitraukti.

„Iki antrųjų šio etapo lenktynių buvo tik trijų valandų pertrauka, todėl pamatę kaip incidento metu nukentėjo Jono „Porsche“ galvojome, kad varžybos baigėsi. Tačiau čia eilinį kartą visus nustebino mūsų komandos mechanikai – jie prikėlė automobilį iš mirusių iki antrojo starto likus mažiau nei 10 minučių. Mūsų varžovai britai negalėjo patikėti savo akimis“, – pasakojo A.Gelžinis.

Antrasis važiavimas Jonui pavyko beveik nepriekaištingai. Nors vėl teko startuoti paskui E.Hankey, šįkart kaunietis varžovą be didesnių problemų įveikė 13 rate, o finišo liniją kirto 6 bendroje įskaitoje ir pirmas tarp „ProAm 1“ kategorijos sportininkų. Be to, J.Gelžinis sugebėjo pasiekti trečią geriausią vieno rato įveikimo laiką.

T.Barštys abu važiavimus finišavo 19 pozicijoje. Po 7 „Carrera Cup GB“ etapų (iki čempionato pabaigos dar trys lenktynių savaitgaliai), jis užima 2 vietą „ProAm 1“ įskaitoje startuojančių sportininkų–mėgėjų. J.Gelžinis su 115 taškų šioje kategorijoje antras, o bendroje įskaitoje dalijasi 7–8 vietas su Charlesu Batemanu.

Čempionato lyderio poziciją išsaugojo Timas Harveyjus (282 taškai). Antroje vietoje Michaelis Cainas su 248 taškais, o trečias – Stephenas Jelley (169 taškai).

Reportažas apie „Carrera Cup GB“ 7 –ojo etapo varžybas bus transliuojamas ateinantį šeštadienį „TV1“ 22.35.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius