Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Latviai pirmą kartą startuos Kipro ralyje

„Latvijas Mobilais Telefons“ (LMT) komandos ekipažas: Andis Neikšansas ir Peters Dzirkalsas rengiasi kovai Kipro ralyje, kuris vyks kovo 13-15 dienomis ir taps antruoju serijinių automobilių pasaulio ralio čempionato (P-WRC) etapu. Šiame čempionate Latvijos sportininkai dalyvauja pirmąsyk.
LMT ekipažas
LMT ekipažas

Jau po pirmosios susipažinimo su trasa dienos lenktynininkai suprato, kad karjera P-WRC nežada būti lengva. Tam, kad galėtų susidaryti stenogramas visiems greičio ruožams, antradienį lenktynininkams teko keltis penktą valandą ryto, o grįžti į viešbutį  tik apie aštuntą vakaro.

„Automobilyje praleidome penkiolika valandų“ - sakė A.Neikšansas, grįžęs į viešbutį. „Per tą laiką iš jo išlipę buvome gal 20 minučių, tačiau tai, ką atlikome, yra tik pusė darbo. Rytoj turėsime apvažiuoti tokį patį kilometrų skaičių!“

Kipro ralis vyks ant skirtingų trasos paviršių, tačiau pirmąją dieną latviai išbandė tiek asfaltines, tiek žvyrines ralio maršrute numatytų greičio ruožų dalis. Tokia strategija suplanuota ir antrajai dienai, todėl Andis su Petersu ketino ir trečiadienį pradėti bei baigti susipažinimą su trasa panašiu laiku kaip ir dieną prieš tai.

„Iš pradžių manėme, kad kebliausi bus asfalto danga padengti greičio ruožai, tačiau nuvažiavus paaiškėjo, kad žymiai sudėtingesnė bus būtent žvyrinė ralio dalis. Kalbant apie asfaltą, ruožai yra labai skirtingi. Vienur jie primena trasų kompleksą Bikerniekuose (gyvenvietė pietryčių Latvijoje - aut past.), tik labai nešvariu paviršiumi. Kitur mes važiavome senu asfaltuotu keliu, panašiu į garsųjį Anykščių greičio ruožą Lietuvoje“ - įspūdžiais dalijosi Andis.

Kalbėdamas apie žvyrinę ralio dalį, lenktynininkas iš Latvijos ją apibūdino vienu žodžiu: „Beprotybė!“ Anot A.Neikšanso, greičio ruožuose kelias tai kyla, tai leidžiasi nuo kalno, o ilgiausia atkarpa tėra gal 40 metrų ilgio.

„Nieko nuostabaus, kad WRC automobilio vidutinis greitis ten tikėtinas mažesnis nei 70 kilometrų per valandą. Kipro keliuose galima laukti daug duobių, akmenų ir uolų. Pats paviršius taip pat labai nevienodas: vienur jis yra smėlėtas, kitur - jau molingas. Vietomis kelias pavirtęs didžiule bala. Pagrindiniai tikslai šiame ralyje bus nenulėkti nuo kelio ir nesugadinti technikos. Susipažinimo metu mes sulaužėme standartinio automobilio variklio apsaugą. Lenktyniniam automobiliui panašių problemų neturėtų nutikti, nes specialiai Kipro raliui  atsigabenome sunkesnį, tačiau stipresnį aliumininį variklio apsaugos lakštą. Vis dėlto, dėl vieno dalyko esu tikras - tai bus sunkiausias ralis mano karjeroje!“
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius