Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos autokroso čempionato dalyviai sezono pusiaukelę pasiekė Tauragėje

Praėjusį sekmadienį į Tauragės rajone esančią Sungailiškių autokroso trasą rinkosi Lietuvos autokroso čempionato dalyviai. Į šešias klases pasiskirstę lenktynininkai savo jėgas išmėgino trečiajame čempionato etape.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Papildomu išbandymu vairuotojams tapo karštis, mat visą dieną kepino saulė. Jei žiūrovai dar bandė ieškoti pavėsio, tai sportininkams nepadėjo net stogas virš galvos. Sportiniuose automobiliuose temperatūra kone dvigubai viršijo lauko temperatūrą.

Prie starto linijos šiose varžybose stojo daugiau nei 30 dalyvių, apsiginklavusių įvairiausia technika: nuo mažųjų bagių, kuriais važiuoja vos ketverių ar penkerių metų vaikai, iki galingų, keturiais ratais varomų automobilių ar bagių su dviem varikliais.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų atidarymas

Pirmieji varžytis pradėjo patys mažiausi lenktynininkai, kurie lenktyniavo „D-Mini“ klasėje. Tėvų ir tuo pačiu trenerių emocingai palaikomi sportininkai turėjo įveikti trumpesnę trasą be įkalnių ir nuokalnių.

Čia neišvengta ir susidūrimų. Jaunatviškas maksimalizmas ne vienam dalyviui baigdavosi smūgiu į padangas, o į sustojusį sportininką netrukus atsitrenkdavo visas būrys iš paskos važiuojančių vaikų.

„D-Mini“ klasėje šį kartą greičiausi buvo latviai. Užtikrintą pergalę šventė Evertas Henilanas. Antrą poziciją iškovojo jo tautietis Mikelis Aplokas. Linardas Jasonas liko trečioje vietoje. Lietuvių jaunimas liko už prizininkų pakylos. Tiesa, ant podiumo neužlipę jaunieji lenktynininkai taip pat buvo apdovanoti taurėmis pagal užimtas vietas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Kamilė Kuraitė

Kitų klasių dalyviams jau teko lenktyniauti ne sutrumpintoje, o 800 metrų ilgio trasoje. „Div-4“ klasėje nugalėtoju tapo Egidijus Mažeika, vairuojantis „Honda Civic“. Jis trasoje atkakliausiai kovėsi su Evaldu Gaudiešiumi, kuris buvo priverstas pripažinti lyderio pranašumą. Trečios vietos apdovanojimas įteiktas Edvinui Mikniui.

Bene labiausiai žiūrovus žavėjo bagiais apsiginklavę „D-3A-AWD“ klasės dalyviai. Keturiais varomaisiais ratais ir galingais varikliais aprūpinti ratuoti monstrai iš po ratų į dangų svaidė žvyrą ir padovanojo puikų reginį šio sporto gerbėjams.

Šioje klasėje nugalėjo autokroso varžybose Europoje dalyvaujantis Tautvydas Urba. Jo bagio ratus suka net du „Kawasaki“ motociklų varikliai. Jie suderinti su viena greičiu dėže. Antras šioje klasėje finišavo Saulius Žunda, o trečią vietą išplėšė Andrius Lugauskas. Kiek nepasisekė nuolatiniam varžybų prizininkui Tomui Zavarskiui. Jis liko ketvirtas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Tautvydas Urba

„D-3A-RWD“ varžėsi galine ašimi varomų bagių vairuotojai. Čia startavo penki dalyviai, bet netrukus iš lenktynių dėl gedimo pasitraukė Remigijus Deveikis. Keturiese likę klasės dalyviai žinojo, kad ant prizininkų pakylos vietos visiems neužteks.

Kad sportininkai jaučia įtampą parodė ir finalinis važiavimas, kai du kartus užfiksuotas ankstyvas išvažiavimas iš starto. Trečia kartą nesuveikė starto įranga.

Pergalės kainą ypač gerai suprato šios klasės dalyvis Egidijus Česnelis, kuris kvalifikaciniuose važiavimuose finišavo ketvirtas, tačiau finale parodė, kad gali būti labai greitas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Egidijus Česnelis

Panevėžietis lenktynininkas šoktelėjo iš ketvirtos vietos į antrą ir iškovojo vieną reikšmingiausių savo pergalių. Sportininkas taip pat pademonstravo ir geriausią vieno rato laiką bei įrašė savo pavardę į Sungailiškių trasos istoriją.

Pirmas šioje klasėje buvo stabiliai ir užtikrintai važiavęs Vilintas Kuras, o trečioje pozicijoje atsidūrė Giedrius Žunda.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Egidijus Česnelis (kairėje) ir Vilintas Kuras sveikina vienas kitą po finišo

„D-Open“ – kėbulinių automobilių klasė, kurioje bolidai aprūpinti visais varomaisiais ratais, o variklio skyriuose darbuojasi turbinos. Būtent šių automobilių startai ir jų skleidžiami garsai buvo vieni įspūdingiausių.

Šios klasės gretose niekas neprilygo „užbombintą“ „Volkswagen Golf“ vairavusiam Dariui Tamašauskui. Jis antroje vietoje paliko Dovydą Vaitkevičių. Trečią vietą išplėšė Artūras Navickas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Dovydas Vaitkevičius

Komandinėje įskaitoje daugiausia taškų surinko ir pirmą vietą iškovojo „Motorsport LT“ komanda. Ji vos vienu tašku aplenkė 42 balus surinkusią „ASK Vilkyčiai“ ekipą. Trečią komandinę taurę atsiėmė Telšių komanda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius