Praėjus metams po šnipinėjimo skandalo bei Fernando Alonso pasitraukimo, „McLaren“ užėmė pirmą vieta apklausoje, kurią atliko kompanija ING. Pagrindinė „Renault“ komandos rėmėja apklausė per 70 000 automobilių sporto sirgalių 160 pasaulio šalių.
29 procentai respondentų savo mėgstama komanda įvardijo „McLaren“. Prieš dvejus metus vykdytoje apklausoje už britų komandą pasisakė tik 21 procentas sirgalių, tad Lewiso Hamiltono pergalė bendroje pasaulio čempionato įskaitoje gerokai padidino šios komandos sirgalių skaičių. „Ferrari“ populiarumas nuo 30 procentų prieš dvejus metus krito iki 29.
Trečią bei ketvirtą vietas apklausoje pasidalijo „Williams“ ir „Renault“ – jas palaiko po 6 procentus respondentų.
68 procentai apklaustųjų „Formulės-1“ lenktynėmis domisi daugiau nei 10 metų, o trečdalis apklaustųjų lankosi bent vienose sezono lenktynėse.