-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„McLaren” populiarumu pasivijo „Ferrari“

Naujausių F–1 sirgalių apklausų duomenimis, „McLaren“ populiarumu sugebėjo pasivyti amžinuosius konkurentus – „Ferrari“ komandą.
„McLaren” pasivijo konkurentus
„McLaren” pasivijo konkurentus. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Ferrari

Praėjus metams po šnipinėjimo skandalo bei Fernando Alonso pasitraukimo, „McLaren“ užėmė pirmą vieta apklausoje, kurią atliko kompanija ING. Pagrindinė „Renault“ komandos rėmėja apklausė per 70 000 automobilių sporto sirgalių 160 pasaulio šalių.

29 procentai respondentų savo mėgstama komanda įvardijo „McLaren“. Prieš dvejus metus vykdytoje apklausoje už britų komandą pasisakė tik 21 procentas sirgalių, tad Lewiso Hamiltono pergalė bendroje pasaulio čempionato įskaitoje gerokai padidino šios komandos sirgalių skaičių. „Ferrari“ populiarumas nuo 30 procentų prieš dvejus metus krito iki 29.

Trečią bei ketvirtą vietas apklausoje pasidalijo „Williams“ ir „Renault“ – jas palaiko po 6 procentus respondentų.

68 procentai apklaustųjų „Formulės-1“ lenktynėmis domisi daugiau nei 10 metų, o trečdalis apklaustųjų lankosi bent vienose sezono lenktynėse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius