Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Mercedes“ ruošia naujovę – priekinį ortakį

Nico Rosbergas, „Mercedes“
„Scanpix“ nuotr. / Nico Rosbergas, „Mercedes“.
Šaltinis: F-1.LT
0
Skaitysiu vėliau
A A

„Mercedes“ kitų metų sezone ketina naudoti priekinį sparną apipučiantį ortakį – panašų į pernai paplitusį, bet vėliau uždraustą galinio sparno sprendimą. Ekipa jau išbandė šį sprendimą trasoje.

Naujovę aprašančių „Auto Motor und Sport“ teigimu, oras į vamzdelių sistemą patenka per angą bolido nosyje ir per priekinio sparno montavimo laikiklius nukreipiamas į priekinį sparną, kuriame išleidžiamas iš apačios apipūsti galinei jo daliai (žr. veikimo schemą žurnalo svetainėje).

Taip tiesiosiose sumažinamas priekinio sparno oro pasipriešinimas bei padidinamas maksimalus bolido greitis. Kadangi sistema veikia automatiškai, be lenktynininko įsikišimo, ji greičiausiai nepažeidžia šiuo metu galiojančių taisyklių ir dėl galiniam sparnui apipūsti naudoto ortakio uždraudimui įvestų apribojimų.

Kitų metų sezonui skirtą naujovę „Mercedes“ jau išmėgino trasoje – ji buvo bandoma Japonijos GP penktadienio treniruočių metu. Įdomų sprendimą pastebėjo tik žvitrių akių specialistai – paprastai tinkleliu padengta anga bolido nosyje tuomet buvo visiškai kiaura.

Nukopijuoti tokį sprendimą ruošiant kitų metų techniką kitiems – jau per vėlu

„Auto Motor und Sport“ paprašyto pakomentuoti varžovų naujovę „McLaren“ komandos vadovo Martino Whitmarsho teigimu, toks sprendimas tiesiosiose gali suteikti apie 5–8 km/val. greičio pranašumą. Pasak brito, išbaigti tokią naujovę ir pritaikyti nuolatiniam naudojimui būtų labai sunku.

Kartu jis pridūrė, kad nukopijuoti tokį sprendimą ruošiant kitų metų techniką kitiems – jau per vėlu, tačiau tokie bandymai, pažymėjo, yra neišvengiami.

Pabaigai, pastebima, kad ir šių metų „Mercedes“ bolidas yra vienas labiausiai išsiskiriančių rikiuotėje – trumpa ratų bazė, įmantriai išdėstyta aušinimo sistema bei naujoviška pakaba, sudaryta iš keturių atskirų tarpusavyje sujungtų hidraulinių elementų. Nepaisant to, komanda, kaip ir pernai, pagal greitį yra tik ketvirta ir nekonkuruoja su lyderiais „Red Bull“, „Ferrari“ ir „McLaren“.

F-1.LT
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
KALĖDINIŲ DOVANŲ GIDAS
Parašykite atsiliepimą apie Gazas