Diena Oulton Park trasoje Anglijoje, kaip ir yra įprasta visose drifto varžybose, prasidėjo kvalifikaciniu važiavimu, tačiau tik vienu. 15 dalyvių burtų keliu jau pateko į TOP-16-uką, o paskutinę vietą „pasiėmė“ Phil‘as Morrison‘as (Nissan S15 su 2JZ motoru), užkirsdamas kelią Gary Hughes’ui (Nissan Skyline R32).
Porinės „Tsuiso“ kovos greitai sumažino tęsiančių kovą drifterių skaičių iki aštuonių. „Nelaimingaisiais“ čia tapo Steve’as Evans’as (Toyota Starlet), du kartus išslydęs iš trasos, čempionato naujokas Lex’as Drew (Nissan Skyline R32), neatsilaikęs prieš Alan’o Grant’o Nissan Silvia V8 „puolimą“. Įdomi porinė kova užvirė tarp Steve’o Will’o su BMW E36 M3 Turbo ir Pete’o Barber’io (Mazda RX7). BMW pasivažinėjimai už trąsos ribų atvėrė kelią japono vairuotojui į geriausiųjų aštuonetą.
Vis tik vienu įdomiausiu pirmųjų porinių važiavimų akcentu tapo EDC naujokas – trylikametis Dwain‘as McKeever‘is (Nissan 180SX) iš Šiaurės Airijos. Jo varžovas 2007 metų čempionas Brett‘as Castle‘as. Pirmasis jaunojo vairuotojo „slydimas“ pavyko be klaidų, o antrajame įvyko tai, kas sukėlė tikrą audrą žiūrovų tarpe – patyręs B. Castle‘as slysdamas nesuvaldė savo bolido ir išskriejo iš trasos, o nepilnametis Dwain‘as džiaugsmingai „nudriftino“ į ketvirfinalį! Čia drąsiojo airio laukė Phil‘as Morrison‘as iš „DriftWorks“ komandos su bene daugiausiai padangų dūmais tądien „teršusia“ Nissan S15. Dar didesnės sensacijos sulaukti nepavyko ir apsisukęs trasoje D. McKeever‘is pasitraukė iš tolimesnės kovos. Tačiau pergalė prieš buvusį EDC čempioną, ko gero, privertė jo vardą įsidėmėti visus.
„Need for speed European Drift Championship“ pirmojo etapo pusfinalis buvo grynai „nisaniškas“. Phil‘as Morrison‘as ir Mark’as Luney’us dėl patekimo į finalą susigrūmė pirmieji. Phil’as, sugebėjęs priversti savo Nissan S15 slysti didesniu kampu nei oponentas, teisėjų buvo pripašintas šios dvikovos laimėtoju. Antruoju finalininku tapo Alan’as McCord’as, o tai reiškė, jog finale susirungs du Nissan S15 drifto bolidai.
Finalas buvo vertas savo vardo. Philas, su 2JZ motorą turinčia S15, slydo greitai, didžiuliu kampu ir buvo tiesiog nepavejamas savo varžovui. McCor‘das (Nissan S15 V8) antrajame važiavime pasirodė kur kas geriau, pračiuoždamas ne ką mažiau įspdūdingai, nei tai darė P. Morrison‘as pirmajame mėgininime. Tačiau to nepakako, kadangi „DriftWorks“ komandos lyderis buvo tiesiog prilipęs prie McCord‘o automobilio ir nepadarė nė menkiausios klaidos. Teisėjų verdiktas buvo aiškus – pirmojo „Need for Speed European Drift Championship“ etapo nugalėtoju ir 100 taškų į savo kraitį įsirašė „dūmų generatorius“ po savo S15 kapotu turintis 666 arklio galias - Phil‘as Morrison‘as.
Europos driftingo čempionatas, šiais metais gavęs pavadinimą „Need For Speed European Drift Championship“, yra profesionaliausios ir žinomiausios driftingo varžybos senajame žemyne. Kitas etapas bus surengtas Knockhill (Škotija) trasoje, gegužės 17-ąją dieną.
Pirmojo „Need For Speed European Drift Championship“ etapo rezultatai: | ||
Vieta | Vairuotojas | Taškai |
1 | Phil Morrison (Nissan S15 2JZ) | 100 |
2 | Alan McCord (Nissan S15 V8) | 75 |
3 | Mark Luney (Nissan 350Z) | 60 |
4 | Paul Conlan (Nissan S15 2JZ) | 50 |
5 | Declan Hicks (Toyota Soarer GZ) | 40 |
6 | James Russell (Nissan Skyline R32) | 35 |
7 | Pete Barber (Mazda RX7 FD) | 30 |
8 | Dwain McKeever (Nissan 180SX) | 25 |
9 | Brett Castle (Nissan S14A) | 15 |
10 | Steve Evans (Toyota Starlet) | 15 |
11 | Kieron Cameron (Nissan S13) | 15 |
12 | Steve Will (BMW M3 Turbo) | 15 |
13 | Paul Cheshire (Nissan S14A) | 15 |
14 | Lex Drew (Nissan Skyline R32) | 15 |
15 | Andrew Cooper (Nissan S14A) | 15 |
16 | Ian Harrison (Nissan Skyline) | 15 |
17 | Gary Hughes (Nissan Skyline R32) | 10 |