Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Niki Lauda: diskusijos apie variklių garsus – absurdiškos

„Mercedes“ ekipos akcininkas bei buvęs F-1 pilotas Niki Lauda pareiškė, kad diskusijos apie naujų „Formulės-1“ variklių skleidžiamą garsą yra absurdiškos ir bereikalingos.
Niki Lauda
Niki Lauda / Aušros Dargytės nuotr.

Austro teigimu, neįmanoma tiesiog imti ir padidinti jų garso vien dėl to, jog žmonės yra juo nepatenkinti.

„Diskusijos apie variklių garsus yra absurdiškos. Dabar to negali pakeisti. Prieš penkerius metus visos šalys sutiko, kad nori turbo variklių. Štai kodėl dabar prieš išmetimo sistemą mes turime sumontavę turbokompresorių. Naujų variklių garsas yra kitoks. Kiekvienas vaikas tai supranta. Išėmus turbiną tai jau nebebus hibridinis variklis, taigi turime su tuo susitaikyti ir prie to priprasti“, – kalbėjo „Mercedes“ akcininkas ir buvęs F-1 pilotas N.Lauda.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Niki Lauda
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./Niki Lauda

„Mercedes“ ekipos vadovas Toto Wolffas išreiškė kiek švelnesnę nuomonę apie naujuosius variklius.

„Į visa tai bus atsižvelgta. Jei bus nuspręsta, kad turime imtis tam tikrų veiksmų, turėsime apie tai atsargiai pagalvoti. Manau, kad padidinti variklių garsą yra įmanoma. Ar tai būtų teisingas žingsnis – nežinau. V8 varikliai skleidė fantastišką garsą. Stebėjau lenktynes Melburne iš arti ir galiu jus užtikrinti, kad šiuolaikinė F-1 vis dar yra autosporto viršūnė, ne GP2. Naudoti V6 variklius buvo teisingas sprendimas“, – sakė T.Wolffas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius