Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Paulius Pleskovas – per žingsnį nuo garbės pakylos Europos autokroso čempionate

Pusiaukelę pasiekusiose Senojo žemyno automobilių kroso pirmenybių lenktynėse šiais metais du dalykai kartojasi kaip „Tėve mūsų“ per kiekvienas mišias – sportininkai iš Čekijos trasoje be gailesčio talžo vieni kitų mašinas, o klaipėdietis Paulius Pleskovas bando pabėgti nuo techninių problemų persekiojimo.
Europos autokroso čempionatas Prancūzijoje
Europos autokroso čempionatas Prancūzijoje

Netoli Atlanto pakrantės esančioje „Circuit du Bouvreau“ trasoje praėjusiais metais Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos lyderis P. Pleskovas tapo čempionato lyderiu. Kelią į turnyrinės lentelės viršų jam atvėrė brolžudiškos pagrindinių varžovų iš Čekijos tarpusavio kovos, kai Otkaras Vyborny su „Mitsubishi Colt“ į trasą juosiančius atitvarus „įmūrijo“ savo tautiečio Vaclavo Fejfaro „Škoda Fabia“. Šio incidento metu buvo ne tik sumaitoti abiejų karštakošių automobiliai, bet ir sulaužyti V.Fejfaro šonkauliai, pažeisti plaučiai, išnarinta pėda ir stipriai sutrenktas stuburas, dėl ko likusiuose etapuose vienas čempionato favoritų nebegalėjo startuoti.

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Paulius Pleskovas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Paulius Pleskovas

Šiais metais vaizdas slidaus molio trasoje buvo labai panašus: čekai tradiciškai mėgino ištrinti ribas tarp „bulių kautynių“ ir klasikinio automobilių kroso, todėl nors medikų pagalbos po varžybų niekam neprireikė, sulaužytų detalių krūvos serviso zonoje liudijo apie kiekviename važiavime vykstančias dramas. Nors P.Pleskovas į didesnius „kriminalus“ neįsivėlė, visgi nesibaigiančiuose darbuose TSK „Baltijos sportas“ mechanikai skendo visas tris varžybų dienas: Pauliaus pilotuojamo „Ford Focus MK3“ pakabos detalės pradėjo byrėti jau per pirmąsias treniruotes, o transmisijos problemų išspręsti nepavyko iki pat finalinio važiavimo.

„Mūsų komandai šitas etapas iš tiesų buvo žiauriai sunkus. Mašina sildžioje trasoje elgėsi itin kaprizingai, o visi bandymai atrasti tinkamesnį reguliavimą rezultatus leido gerinti kur kas lėčiau, nei norėjosi. Turimos blokiruotės čia pasirodė esančios pernelyg „kietos“, todėl automobilis buvo sunkiai valdomas“, – po finišo pasakojo Paulius.

Nors trijų kvalifikacinių važiavimų rezultatai pamažu gerėjo – užimtos 5, 4 ir 3 vietos – finale po starto iš antrosios eilės P.Pleskovui viso labo pavyko apginti ketvirtąją vietą.

„Visi „Touring Autocross“ įskaitos finalininkai šįkart važiavo vienoje grupėje ir iki pat finišo „audė“ vienas kito šonus kovodami dėl geresnės pozicijos. Aš savo vietą apgyniau, o čekas Martinas Samohylas, dar kvalifikacinių važiavimų metu jo atakos baigėsi nulaužtu „Škoda Fabia“ ratu, o finale, nesėkmingai bandydamas taranuoti kitą varžovą, trenkėsi į atitvarus ir apsivertė. Žodžiu, aistrų ir vaizdų buvo daugiau negu pakankamai“, – pasakojo vienintelis Lietuvos sportininkas, kovojantis dėl Europos čempionato trofėjų.

Pastarojo etapo lenktynėse uždirbęs 25 įskaitinius taškus P. Pleskovas išliko penktoje turnyrinės lentelės vietoje. Norint pavyti šiųmetinio čempionato lyderius per likusias ketverias varžybas klaipėdiečiui trūks-plyš reikės ne tik idealiai veikiančio automobilio, bet ir sėkmės. Gera žinia ta, kad likusių etapų Čekijoje, Italijoje, Vengrijoje ir Prancūzijoje trasos Pauliui „patogesnės“ – ankstesniais metais būtent čia jis sugebėdavo diktuoti greičio madas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius