Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po Jules Bianchi nelaimės F-1 lenktynininkai prisiminė savo baisiausias avarijas

Po avarijos Suzukos (Japonija) trasoje, kurioje sunkią galvos traumą patyrė Jules Bianchi, F-1 pilotai siūlo vėl apgalvoti uždaro kokpito idėją.
FIA atlikto bandymo akimirka
FIA atlikto bandymo akimirka / Kadras iš vaizdo siužeto
Temos: 1 „Formulė 1“

Dar visai neseniai britų „Autosport“ paskelbė, kad prieš metus F-1 komandos atsisakė minėtosios idėjos, nes tuo metu joms bolidų išvaizda pasirodė svarbesnė už saugumą. Tačiau po J.Bianchi avarijos Suzukoje vėl atgijo diskusijos apie uždaro kokpito idėją.

„Esu linkęs sutikti su nuomone, kad turėtume bent išbandyti šią idėją, – sakė „Ferrari“ pilotas Fernando Alonso. – Dabar 2014-ieji. Turime reikiamas technologijas, lėktuvus, bei daugelį kitų pavyzdžių, kur tai buvo sėkmingai įgyvendinta. Tad kodėl apie tai nepagalvojus?“

Ispanas taip pat prisiminė 2012 m. Belgijoje įvykusią avariją, kuri sportininkui tik per plauką nepasibaigė itin liūdnai: „Per pastaruosius kelis metus automobilių sporte didžiausiose avarijos sportininkai labiausiai nukentėjo dėl galvos traumų. Tai reiškia, kad tai nėra pati saugiausia vieta. Net gi mano atveju, 2012 m. Spa, 10 centimetrų ir galėjau mirti pirmame posūkyje. Taigi, jei turime reikiamas technoligijas bei galimybę, tikrai neatmesčiau uždarų kokpitų idėjos“


F. Alonso nuomonei pritarė ir Felipe Massa, kuris 2009 m. Vengrijos GP metu patyrė sunkią galvos traumą po to, kai į jo šalmą atsitrenkė iš Rubenso Barrichello bolido iškritusi spyruoklė.

Nuo pat F-1 egzistavimo pradžios bolidai buvo atvirais ratais ir kokpitais. Tačiau yra ne viena priežastis, dėl kurios ateityje reiktų gerai apsvarstyti uždaro kokpito idėją

„Aš visiškai sutinku su Fernando. Būtų įdomu išbandyti šią idėją, – kalbėjo F.Massa. – Mano incidento atveju ši idėja būtų puikiai pasiteisinusi. Ar tai būtų bent kiek padėję Jules Bianchi atveju, sunku pasakyti.“

Savo nuomonę uždaro kokpito klausimu išsakė ir du F-1 čempionai – Sebastianas Vettelis ir Jensonas Buttonas.

„Mane kamuoja dvejopi jausmai šiuo klausimu“, – pasakojo S.Vettelis.

„Nuo pat F-1 egzistavimo pradžios šio čempionato bolidai buvo atvirais ratais ir kokpitais. Tačiau Fernando gerai pastebėjo. Yra ne viena priežastis dėl kurios ateityje reiktų gerai apsvarstyti uždaro kokpito idėją.“

„Žvelgiant iš saugumo pusės, uždaras kokpitas turi tam tikrų pozityvių dalykų, – savo nuomonė išsakė „McLaren“ atstovas J.Buttonas. – Tačiau tai F-1. Atviri kokpitai čia buvo nuo pat šio čempionato egzistavimo pradžios. Žvelgiant iš estetinės pusės, tai būtų didžiulis pokytis.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius