Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Porsche“ šių metų 24 valandų Niurburgringo lenktynėse pasirodys su hibridiniu 911 GT3

„Porsche 911 GT3 R Hybrid“
Gamintojo nuotr. / „Porsche 911 GT3 R Hybrid“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Šių metų dalyvavimą 24 valandų lenktynes vienoje žinomiausių trasų pasaulyje Niurburgringe, Vokietijoje, "Porsche" pažymės kartu su nauju hibridinius bolidu, kuris, kaip pranešama, bus lengvesnis ir ekonomiškesnis už savo pirmtaką.

2011 metų „911 GT3 R Hybrid“ išoriškai atrodo praktiškai taip pat kaip ir 2010 metų modelis, tačiau dėka dviejų elektrinių motorų, kurių kiekvienas išvysto po 100 AG, lenktyninis „Porsche“ bolidas dabar turės net 470 AG.

Anot „Porsche“, naujasis jų bolidas turės sistemą, panašią į KERS, naudojamą „Formulėje–1“ – vieno mygtuko paspaudimu automobilis įgaus keliasdešimt arklio galių daugiau nei naudoja paprastai. Tai galima puikiai išnaudoti lenkimų metu.

Tačiau nepaisant atsiradusių dviejų elektrinių variklių, bendras „Porsche“ svoris sumažėjo 50 kilogramų – nuo 1350 iki 1300.

„Didžiuojamės savo darbu – šių metų lenktynėms paruošėme labiau nei paprastai patobulėjusį bolidą“, – teigia Hartmutas Kristenas, „Porsche“ autosporto vadovas, – „mes norime išlaikyti tokius pačius vieno rato įveikimo laikus, kaip ir 2010 metais, tik tam sunaudoti žymiai mažiau kuro.“

Jeigu tai išsipildys – bus galima pasveikinti „Porsche“ pasiteisinus ne visai tradiciniam jų sprendimui. Paprastai yra stengiamasi daugiau investuoti į automobilio stabilumą ar galią, o H.Kristeno komanda žengė kitu keliu. Žinoma, negalima teigti, kad ekonomija nėra vienas prioritetų įvairiose lenktynėse, o ypač – ilgų nuotolių, tačiau tokių radikalių permainų ryžtųsi imtis toli gražu ne kiekviena komanda.

Panašų pavyzdį galima rasti ir Lietuvoje, pavyzdžiui, „Fast Lap“ varžybose. Čia į bendrosios greičiausių vairuotojų įskaitos trejetuką kone visada papuola Andrius Firantas, kurio „Honda S2000“ galinius ratus suka visiškai standartinis 240 AG turintis variklis.

Visa paslaptis yra jo bolido aerodinamikoje ir svoryje: S2000 nesveria nė tonos, o visiškai lygus dugnas, aerodinaminis galinis spoileris ir daug kitų elementų leidžia šiai „Hondai“ greičio trūkumą tiesiosiose kompensuoti posūkiuose.

Komentarai
Temos Porsche
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas