Bolidas pavadintas 150-ųjų Italijos susivienijimo metinių garbei, o šis sprendimas tapo viena iš pagrindinių temų pastarosiomis dienomis, nes „Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo vis dažniau savo dėmesį kreipia į politinę veiklą.
Ant bolido daugiau vietos skirta „Santander“ . Be to, ant variklio gaubto puikuojasi nauja komandos emblema. Taip pat reikėtų paminėti, kad, kitaip nei žadėjo komanda, beveik nematyti trispalvės Italijos vėliavos, kurios spalvomis nuspalvintas tik galinis sparnas.
Iš techninių ypatybių reikėtų paminėti, kad priekinė nosis atitinka „Red Bull“ sprendimą, o pelekas ant galinio sparno žymiai sumažėjo.
Papildyta (17:00) - bolido techninės charakteristikos
Važiuoklė
Struktūra iš anglies pluošto ir porėtų kompozitinių medžiagų
Išilgai sumontuota Ferrari pavarų dėžė
Mažesnės trinties diferencialas
Pusiau automatinė sekvencinė bepakopė pavarų dėžė, valdoma elektroniniu būd
Pavarų skaičius: 7 + atbulinės eigos pavara
Ventiliuojami Brembo stabdžiai su anglies pluošto diskais
Nepriklausoma pakaba su stūmokliais ir sukimo spyruoklėmis priekyje ir gale
Bolido svoris (su aušinimo skysčiu, tepalais ir pilotu): 640 kg
BBC ratų diskai (priekiniai ir galiniai): 13 colių
Variklis
Tipas: 056
Cilindrų skaičius: 8
Aliuminis cilindrų blokas: V 900
Vožtuvų skaičius: 32
Pneumatinis vožtuvų mechanizmo paskirstymas
Darbo tūris: 2398 cm3
Cilindro diametras: 98 mm
Svoris: > 95 kg
Elektroninė įpurškimo sistema
Kuras: Shell V-Power
Tepalai: Shell