„Sugrįžom į Lietuvą dalyvauti prestižinėse 1000 km lenktynėse. Manau, ne vieno Europoje vykstančio renginio organizatoriai galėtų pasimokyti iš Palangos, kaip padaryti geras varžybas“, – pasakojo D.Steponavičius.
Turbūt visi Lietuvoje esantys „Radical“ modeliai yra aptarnaujami viename garaže. 1000 km lenktynėse dalyvausianti „Speed Factory Racing“ komanda važiuos SR8 modeliu, turinčiu 360 AG išvystantį ir specialiai šiam modeliui sukurtą V8 variklį, o „15min GSR-Telšių Statyba“ – „Radical SR5“ su keturių cilindrų 250 AG „Honda“ varikliu.
D.Steponavičius teigė, kad „Radical SR8“ nėra sukurtas ilgoms distancijoms, tačiau pačiai komandai bus įdomu pamatyti šio automobilio galimybes. Šiuo metu „Speed Factory Racing“ komanda jį naudoja dukart į savaitę lenktynėms, kurios trunka vos 50 min. 1000 km lenktynėse automobilis finišo liniją kirs maždaug po 9 valandų.
„Nelaikome savęs dideliais konkurentais tiems, kas turi didelę patirtį ilgose distancijose. Bet bandysime konkuruoti“, – kalbėjo D.Steponavičius.
„Radical SR8“ sveria 850 kg – minimali norma tokios galios automobiliui 1000 km lenktynėse. Komandos atstovo teigimu, SR8 net ir su papildomu svoriu (jeigu nebūtų minimalaus svorio reikalavimo lenktynėse, automobilio masė būtų mažesnė) iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per mažiau nei 4 sekundes. Maksimalus greitis priklauso nuo daugybės faktorių ir iš esmės yra reguliuojamas priklausomai nuo trasos. Palangoje jis sieks 246 km/val.