-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ralį „Latgale 2011“ sustabdė audra

Liepos 2–3 d. vykusio ralio „Latgale 2011“ dalyviai įveikė ne visą trasą: dėl liūties ir audros buvo sustabdytas ir atšauktas paskutinysis, net 31,36 km ilgio, septintasis greičio ruožas.
Akimirka iš Latgalės ralio
Akimirka iš Latgalės ralio / Vytauto Pilkausko/Ikrauk.lt nuotr.
Temos: 1 Ralis

Šis ralis šiemet turėjo Latvijos čempionato penktojo etapo ir Lietuvos čempionato ketvirtojo etapo statusus. Varžybos vyko Latgalės ežerų krašto trasose, kurios buvo naujiena ir šiaip viską kitur atmintinai žinantiems latviams. Kaip pažymėjo dalyviai, greičio ruožai iš tiesų buvo įdomūs, „darbiniai“. Tiesa, daugeliui teko jais nuvažiuoti vos 78,09 km.

Vytauto Pilkausko/Ikrauk.lt nuotr./Akimirka ia Latgalės ralio
Vytauto Pilkausko/Ikrauk.lt nuotr./Akimirka iš Latgalės ralio

Pirmą greičio ruožą absoliučioje įskaitoje laimėjo Deivido Jociaus ir Gedimino Žliubo („Mitsubishi Lancer Evo“) ekipažas. Ralio favoritai latviai Ivaras Vasaraudzis ir Marekas Stirna („Mitsubishi Lancer WRC05“) nuo lietuvių atsiliko 5,05 sek., o estai Georgas Grossas ir Raigo Molderis („Ford Focus RS WRC08“) net 18,56 sek. Pastarasis ekipažas, nors ir laimėjo likusius penkis greičio ruožus, galutinėje ralio įskaitoje liko antroje vietoje, taip ir nepavijęs nugalėtojais tapusių latvių: finišavus atsiliko vos 0,89 sek. Trečioje absoliučios įskaitos vietoje ir pirmoje N4 grupės įskaitos vietoje liko latviai Andis Neikšanis ir Peteris Dzirkalis („Mitsubishi Lancer Evo X“), atsilikę 20,07 sek.

Ketvirtą vietą absoliučioje įskaitoje ir trečią „A plus“ grupėje užėmė D.Jocius ir G.Žliubas, greičio ruožuose sykį pasiekę antrą bei tris kartus trečią laiką (nuo nugalėtojų atsiliko 33,51 sek.). Į pirmąjį ralio dešimtuką „prasimušė“ dar vienas mūsiškių ekipažas: „Juta Racing“ atstovai Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas („Mitsubishi Lancer Evo X“) užėmė devintą vietą absoliučioje įskaitoje ir penktą vietą – N4 grupės įskaitoje.

Galutiniai rezultatai galėjo būti ir kitokie, mat, kaip jau įprasta Latvijoje, daug korekcijų pas juos įvyksta po paskutinio, „maratoninio“ greičio ruožo. Šį kartą dalyvių laukė 31,36 km ilgio greičio ruožas, tačiau jis buvo sustabdytas ir atšauktas: dėl liūties ir audros maždaug 19-ame greičio ruožo kilometre ant kelio nuvirto medis. Vis dėlto organizatoriai spėjo leisti startuoti keliolikai ekipažų. Kai kuriems tie kilometrai tapo lemtingi. Ir, jeigu latviui Mariui Neikšaniui po gana įspūdingo virtimo pavyko pasiekti finišą Kraslavos miestelyje bei užimti penktąją vietą, tai Rokui Kvaraciejui, kuris pirmą kartą sėdo prie „Mitsubishi Lancer Evo X“ vairo, po „stogo“ teko atsisveikinti su viltimi finišuoti ir užimti bent jau 13-ąją vietą, kurioje buvo po šešių greičio ruožų.

Vytauto Pilkausko/Ikrauk.lt nuotr./Akimirka ia Latgalės ralio
Vytauto Pilkausko/Ikrauk.lt nuotr./Akimirka iš Latgalės ralio

Lietuvos čempionato absoliučioje įskaitoje nugalėjo Deividas Jocius ir Gediminas Žliubas, antroje vietoje liko Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas, trečioje – Dominykas Butvilas ir Renatas Vaitkevičius („Mitsubishi Lancer Evo X“). Pastariesiems nepasisekė – pirmą dieną trumpiausiame ralio, vos 2,68 km ilgio, greičio ruože, jiems užgeso ir kurį laiką tiesiog nenorėjo užsivesti variklis.

„Open“ klasėje pirmavo D.Jocius ir G.Žliubas, N4 klasėje – V.Švedas ir Ž.Sakalauskas. „Savo užsibrėžtą planą įvykdėme – nugalėjome savo klasėje. Tai, kad absoliučioje įskaitoje pirmavo Deividas, nieko tokio, mat jis nėra baigęs trijų prieš tai buvusių etapų, – pasakojo Vytautas Švedas. – Įdomiausia tai, kad prieš tai visuose trijuose raliuose, kuriuose važiavome su naujuoju „Lancer Evo

Vytauto Pilkausko/Ikrauk.lt nuotr./Akimirka ia Latgalės ralio
Vytauto Pilkausko/Ikrauk.lt nuotr./Akimirka iš Latgalės ralio

X“, neturėjome jokių problemų, gal dėl to dabar jos persekiojo nuo pat pirmojo greičio ruožo. „Nusikratė“ prietaisų skydelio laidelis, tad skydelis negavo elektros ir nerodė jokios informacijos, todėl nebuvo įmanoma reguliuoti centrinio diferencialo, tad toks ir buvo važiavimas. Antros dienos pirmojo greičio ruožo finišą pasiekėme su nuleista padanga. Antrajam greičio ruožui teko panaudoti atsarginį ratą, bet jis buvo ne tos pusės ir dar su gerokai nudėvėtu protektoriumi. Galiausiai reikiamu pajėgumu nedirbo turbokompresorius. Žodžiu, keturis ralius važiavome be jokių investicijų į automobilį ir tai galiausiai atsiliepė, taigi atėjo laikas gerokai atnaujinti techniką.“

Ralio „Latgale 2011“ 2WD grupės įskaitoje pirmąsias dešimt vietų užėmė Lietuvos čempionato dalyviai. L2000 klasėje nugalėjo Vytautas Baranauskas ir Mindaugas Čepulis („Renault Clio“), A2000 – Dmitrijus Miačinas ir Kęstutis Buzius („Honda Civic Type-R“), S2000 – Karolis Raišys ir Rytis Lukauskas („Honda Civic Type-R“).

Artimiausias Lietuvos čempionato ralio etapas „300 Lakes“ įvyks rugpjūčio 13–14 d. Pajėgiausi šalies ralio meistrai (V.Švedas, D.Butvilas, D.Jocius) jėgas ketina išbandyti ir liepos 15–16 d. įvyksiančiame „Estonia“ ralyje, kuris bus ir Baltijos šalių čempionato etapas.

Vytauto Pilkausko/Ikrauk.lt nuotr./Akimirka ia Latgalės ralio
Vytauto Pilkausko/Ikrauk.lt nuotr./Akimirka iš Latgalės ralio

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius