Ankstesnės trasos vieno rato įveikimo laiko rekordininkas Ramūnas Čapkauskas nesirįžo prognozuoti naujosios trasos specifikos – jo manymu, viskas paaiškės tik po pirmųjų treniruočių. Lenktynininkas teigė, kad posūkis vienaip gali atrodyti einant pėstute ir visiškai kitaip – važiuojant automobiliu.
„Džiaugiuosi, kad šiai dienai turime lygų kelią, lygų nusileidimą nuo viaduko žemyn, kur anksčiau buvo didelė problema“, – pasakojo „Aquila CR1“ vairuotojas. Jis pridūrė, kad stabdymas prieš posūkį į Kretingą anksčiau buvo labai sudėtingas – ta vieta nelygi ir reikėdavo rasti tašką, kuriame pradėjus stabdyti, automobilis išliktų stabilus.
R.Čapkauskas sakė, kad asfalto danga čia – grubi, tad sukibimo netrūks. Tačiau dėl padangų nesijaudina – anot jo, padangos čia eksploatuojamos švelniau nei lenktynėse tam sukurtose trasose.
„Trasa nepasižymi lenktynininiais posūkiais. Vienintelis toks bus nusileidimas nuo viaduko, kuris dabar yra lygus ir kuriame padangos dirbs. Visur kitur padangos dirba minimaliai, nes nėra ilgų posūkių, kuriuose pasiekiamas didelis greitis“, – kalbėjo vienas pretendentų į pergalę šeštadienį.
VISOS NAUJIENOS APIE 1000 KM LENKTYNES SPECIALIOJE RUBRIKOJE -www.15min.lt/1000km