-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sardinijos ralis: po GR10 pirmauja Latvala/Anttila

Kovodami su sunkiomis važiavimo sąlygomis, kaip pirmasis ekipažas, startuojantis trasoje, Sardinijos ralyje po dešimtojo greičio ruožo (GR 10) lyderiais išlieka Jari-Matti latvala su šturmanu Miika Anttila („Ford Focus WRC“), tačiau pagrindiniai varžovai pavojingai artėja.
Lyderiais išlieka Jari-Matti latvala su šturmanu Miika Anttila ("Ford Focus WRC").
Lyderiais išlieka Jari-Matti latvala su šturmanu Miika Anttila ("Ford Focus WRC"). / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Ralis

Penktadienį nesuveikus „Ford“ komandos taktikai ir Sebastienui Loebui su Danieliu Elena iš pagrindinės konkurentės – „Citroen“ likus keliomis sekundėmis už Mikko Hirvoneno ir Jarmo Lehtineno, Latvalai/Anttilai buvo liepta važiuoti kiek įmanoma greičiau ir laimėti laiko tyčia sulėtėjusiųvaržovų sąskaita. Pats S.Loebas iš čia gali išlošti daugiausia, nes prancūzas minėjo, jog šeštadienį jo tikslas yra ne perimti lyderio vietą, o sumažinti atsilikimą nuo lyderio ir kovoti dėl pergalės paskutiniąją ralio dieną – sekmadienį.

Šeštadienis prasidėjo dar šešiais greičio ruožais iš kurių skirtingi yra trys, kurių kiekvienas važiuojamas po du kartus. Šią dieną bus pravažiuota daugiausia kilometrų greičio ruožų, todėl skirtumai tarp lyderių gali stipriai pakisti.

GR 7 triumfavo „Ford“ ekipažai, nepaisant to, kad jų starto pozicijos buvo nepalankiausios. Loebo/Elenos ekipažas čia liko tik penkti. Gilus palaido žvyro sluoksnis šiame ruože važiavimą padarė sudėtingą visiems ekipažams. M.Hirvonenas užsiminė, kad akmenų kruša į automobilio dugną buvo tokia stipri, jog jis vos girdėjo savo šturmaną J.Lehtineną.

Tačiau aštuntajame greičio ruože, esant ne tokiam giliam minkšto žvyro sluoksniui, jau triumfavo S.Loebas su D.Elena, kurie konkurentus iš „Ford“ aplenkė daugiau nei 13 sekundžių. M.Hirvonenas po finišo sakė, jog čia galėjo būti kur kas greitesnis jei ne dvi grupelės laukinių arklių, sutiktos bėgiojančios viduryje kelio. Ties pirmąja, suomio teigimu, jiems teko praktiškai sustoti, nes kelią pastojo maždaug aštuoni gyvūnai.

GR 9 buvo paskutinis šeštadienio ruožas prieš serviso zoną ir po jo galima buvo konstatuoti, jog puikų darbą atliko Latvalos/Anttilos ekipažas, neleidęs priartėti varžovams arčiau nei per 27 sekundes. S.Loebo ir D.Elenos automobilyje atsirado techninių problemų, susijusių su stabdžiais, dėl kurių jie iki šeštadienio antros pusės neaplenkė Hirvoneno/Lehtineno ekipažo. Penkiskart pasaulio čempionai taip pat užsidirbo 10 sekundžių baudą, nes minutę vėlavo į ruožo startą. Sardinijoje dėl dulkių ekipažai startuoja kas dvi minutes. S.Loebo teigimu, jų vėlavimas nebuvo susijęs su tuo, kad galėtų startuoti praėjus trims minutėms po paskutinio ekipažo starto ir trasoje išvengtų užsilikusių dulkių debesų.

Dešimtasis greičio ruožas prasidėjo temperatūrai pasiekus 35 laipsnius pagal Celsijų, todėl čia laimėjęs M.Hirvonenas buvo kiek susirūpinęs, ar verta palaikyti tokį aukštą tempą, vejantis komandos draugus Latvalą/Anttilą. Priminsime, jo praėjusiame etape Argentinoje Mikko ekipažas pasitraukė iš kovos būtent dėl perkaitusio variklio.

Dėl to, kad GR 10 buvo važiuojamas jau antrą sykį, jame kentėjo technika ir sportininkai. Daugiausia pretenzijų išrėžė D.Sordo, dešimtąjį pavadinęs kvailu greičio ruožu, kadangi čia jiems visąlaik teko važiuoti provėžuotu keliu. Tačiau labiausiai nusiminęs dėl prastų sąlygų čia turėjo būti Sebastienas Ogieras, šiandien startavęs pagal „SupeRally“ taisyklę, nes vakar dieną lūžo jo „Citroen C4 WRC“ priekinis amortizatorius. GR 10 jaunojo prancūzo automobilyje lūžo galinis amortizatorius, o tai reiškė jo pasitraukimą iš Sardinijos ralio.

Pagal šią taisyklę startavę Frederico Villagra su Jorge Perezu Compancu iš „Munchi's Ford“ ekipos buvo priversti trauktis iš ralio dėl šturmano prastos savijautos. Serviso zonos metu Jorge pasijuto blogai, todėl ekipažas nutarė nebetęsti ralio.

Po GR 10 WRC įskaitoje pirmauja Latvala/Anttila – jiems įkandin seka Hirvonenas/Lehtinenas (+19,3 sek.). Treti – Loebas/Elena (+31,9 sek.), ketvirti – Petterio Solbergo ir Philo Millso ekipažas (+1 min. 5,0 sek.), o penktoje pozicijoje važiuoja Sordo/Marti (+1:28,2 sek.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius