Absoliučiai daugumai sportininkų tai bus nebandyta trasa, bet sportininkai neketina taupyti automobilių. 4083 metrų ilgio žiede lenktynininkai žada fantastišką kova, o jai ruošiasi jau kuris laikas.
Bene pirmasis virtualiai treniruotis pradėjo klaipėdietis Artiomas Blinovas. Labai greitas ir labai drąsus lenktynininkas privertė aikčioti žiūrovus I „Autoplius Fast Lap“ etape, kai vos su 250 arklio galių skaičiuojančiu BMW E36 Kačerginėje pasiekė vieną geriausių tądien laikų – 1:16:792.
Klaipėdietis ruoštis pradėjo dar prieš gerą savaitę nuo trasos schemos analizavimo, o po to ėjo jau ir vaizdo įrašų peržiūros.
Iš vaizdo įrašų sunku ką nors spręsti apie trasą, bet jau aišku, kad su mano 250 „arklių“ ten bus sudėtinga kovoti prieš galingesnius varžovus
„Po etapo Pernu išsaugojau sveiką automobilį, todėl visą laisvą laiką skyriau pasiruošimui. Trasą mokiausi iš kitų lenktynininkų „onboardų“. Ieškojau teisingų trajektorijų, stabdymo ir akseleravimo taškų.
Iš vaizdo įrašų sunku ką nors spręsti apie trasą, bet jau aišku, kad su mano 250 „arklių“ ten bus sudėtinga kovoti prieš galingesnius varžovus“, – kalbėjo A.Blinovas.
Visgi, jam nėra kur trauktis. Pilotas pirmauja R3000, PRO2500+ ir Superlap įskaitose, tad būtų apmaudu jas perleisti be kovos. Į Lenkiją sportininkas pajuda jau trečiadienio rytą, o ketvirtadienį, per treniruotes, tikisi susireguliuoti automobilį.
„Nauja trasa visada yra didelis ir įdomus iššūkis vairuotojui. Džiaugiuosi, kad turėsiu galimybę pasisemti naujos patirties. Linkiu geros ir saugios kovos, susitiksime ten!“, – kalbėjo A.Blinovas.
Jei A.Blinovas nereikėjo vargti prie automobilio, tai Joną Poškų ir toliau persekioja inžineriniai nuotykiai.
„Po paskutinio pasivažinėjimo Nemuno žiede išlindo šiokie tokie techniniai nesklandumai. Deja, juos pašalinti pavyks tik po sezono. Dar reikėjo perdaryti automobilio išmetimo sistemą. Mano „EVO“ nėra labai tyli, o Poznanėje ribojamas triukšmo lygis“, – sakė J.Poškus
Vienas greičiausių serijos lenktynininkų prieš sezoną įdėjo labai daug darbo, žiemą Kačerginėje nuvažiavo daugiau nei 3000 km, o treniruotėse rodomi laikai yra stulbinami. Visgi, lenktynės jam ne tokios sėkmingos. Poznanėje vilnietis galės atsigriebti, o į pagalbą jis pasikvietė geriausius.
Robertas Kupčikas gerai pažįsta Poznanės trasą, tai galėjo atskleisti informacijos, kurią dauguma lenktynininkų sužinos tik per treniruotes. Lenktynininkas ne tik klausėsi kolegos patarimų, bet ir pats sėdo į simuliatorių. Jonas Poškus itin laukia savaitgalio. Jis, kaip ir didžioji dalis „Autoplius Fast Lap“ lenktynininkų išaugo Kačerginę.
„Užsienyje vykstantys „Autoplius Fast Lap“ etapai yra puiki proga pajausti kas tai yra – važiuoti tarptautinio lygio trasa, o tai taip pat bus puiki proga pamatyti daug greitų automobilių ir lenktynininkų“, – kalbėjo lenktynininkas.
Komandos vadovas rekomendavo pabandyti „Asseto Corsa“ žaidimą.
Simuliatoriuje taip pat ruošėsi ir kitas vilnietis – Vytas Bilinskas.
„Komandos vadovas rekomendavo pabandyti „Asseto Corsa“ žaidimą. Į jį galima įdiegti Poznanės trasą. Tikiuosi kompiuterinė bus arti realybės“, – pasakojo V. Bilinskas.
Jo negąsdino beveik 800 km iki Poznanės. Anot jo, ir Pernu trasa kažkada atrodė toli. Negąsdino ir tai, kad trasa nebandyta.
„Spausiu“, – sakė lenktynininkas.