-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sostinėje finišavo Vilniaus slalomo pirmenybės

Rugsėjo 17 d. Vilniuje finišavo Vilniaus slalomo ketvirtasis, finalinis etapas, po kurio paaiškėjo bendros įskaitos nugalėtojai. Sezone buvo numatytos ketverios varžybos.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Eidmanto Ivanausko nuotr.

26 automobilių sporto entuziastai saulėtą šeštadienį skubėjo į „Vyrų Autoklubo N40“ teritorijos aikštelėje vykstantį Vilniaus automobilių slalomo pirmenybių finalinį etapą.

Gera nuotaika ir rudeniškai geras oras leido vairuotojams džiaugtis kiekviena trasoje praleista akimirka. Varžybos buvo išties įspūdingos.

Slalomo dalyviai buvo suskirstyti į penkias klases: visais varomais ratais (AWD), priekiniais varomais ratais (FWD), galiniais varomais ratais (RWD), Moterų, automobiliai iki 1988 m. (pvz.: VAZ, MOSKVICH ir panašių metų modeliai) (RETRO). Ir laisva – papildomi važiavimai neįskaitai.

Kiekvienam dalyviui Vilniaus automobilių slalomo pirmenybių etapo varžybose buvo skirti trys įskaitiniai važiavimai.

Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka
Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka

AWD klasėje susirinko 5 dalyviai. Lyderio poziciją užėmė Vidmantas Jankūnas (Mitsubishi Lancer EVO IV). Jo rezultatas – 2 min. 28,22 sek., be baudų. Antroji vieta atiteko Andrejui Savčenko (Subaru Impreza), 2 min. 34,39 sek., įskaitant 5 sekundžių baudą. Trečią vieta užėmė Vytis Šliažas (VW Passat 4 motion). Jo trijų važiavimų rezultatas 2 min. 43,47 sek.

Beje, tarp trijų dalyvių vyko bekompromisė kova ir bendroje įskaitoje. Prieš šį etapą Andrejaus Savčenko sąskaitoje buvo 22 taškai, o Vidmantas Jankūnas ir Sigitas Peciulevičius (Mitsubishi Lancer EVO IV) turėjo po 18 taškų. Taigi dar prieš šios dienos varžybas buvo aišku, jog įtampos ir dramos kovoje bus tikrai daug.

Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka
Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka

Už pirmąją vietą etape skiriama 12 taškų, už antrąją 10, o už trečią – 8. Taigi, susumavus visų trijų etapų taškus, tapo aišku, kad čempionate nugalėjo Andrejus Savčenko, surinkęs 32 taškus. Antroje vietoje liko Vidmantas Jankūnas su 30 taškų, o trečiąją vietą užėmė Sigitas Peciulevičius, kurio sąskaitoje 25 taškai.

Moterų klasėje prie starto linijos stojo tik 2 dalyvės. Moterų klasės nugalėtoja tapo Aušra Jankūnienė (Mitsubishi Lancer EVO IV). Ji užfiksavo 2 min. 45,75 sek. rezultatą. Antra vieta atiteko Rūtai Saladžienei (Mitsubishi Colt). Ji nuo lyderės atsiliko 10,81 sek.

Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka
Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka

Bendroje įskaitoje, šios klasės nugalėtoja tapo Rūta Saladžienė, surinkusi 40 taškus. Antrąją vietą užėmė Augustė Rupšytė (Renault Megane) su 29 taškais, o trečia liko Aušra Jankūnienė, pelniusi 22 taškus.

Retro klasėje prie starto linijos išsirikiavo 3 „Retro“ klasės dalyviai. Greičiausias trasoje šiame atape buvo Edgaras Sėlis (VAZ 2105). Jo rezultatas – 2 min. 29,22 sek. Antroje vietoje buvo Ernestas Laurinavičius (Ford Fiesta), atsilikęs nuo lyderio 12,02 sek. Trečiąją vietą užėmė Tadas Bačėnas (VAZ 21043), 3 min. 1,50 sek.

Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka
Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka

Susumavus keturių etapų rezultatus šios įskaitos nugalėtoju tapo Gintautas Bulota (Lada 2105). Jis surinko 32 taškus čempionate. Antra bendros įskaitos vietoje liko Tadas Bačėnas (VAZ 21043) surinkęs 28 taškus, o trečias – Gediminas Bačėnas (VAZ 21063), kurio sąskaitoje 17 taškų.

Bene gausiausiai dalyvių susirinko FWD klasėje. Joje startavo net 10 dalyvių, o greičiausias klasėje buvo Igoris Charitonovičius (Mitsubishi Colt). Jo rezultatas – 2 min. 48,74 sek., be baudų. Antras buvo Jurijus Sepovas (Honda Civic). Jo rezultatas – 2 min. 35,31 sek., be baudų. Trečia vieta atiteko Olegui Sepovui (Renault Clio), 2 min. 49,47 sek., įskaitant 5 sek. baudą.

Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka
Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka

Bendroje įskaitoje, šios klasės nugalėtoju tapo Igoris Charitonovičius, surinkęs 40 taškų. Antrąją vietą užėmė Jurijus Sepovas su 26 taškais, o trečias liko Olegas Sepovas, pelnęs 21 tašką.

RWD klasėje prie starto linijos stojo 6 dalyviai. Greičiausias buvo Antonas Abragimovičius (Mazda MX-5), kuris trasoje užfiksavo geriausią tos dienos rezultatą iš visų 31 dalyvių, bet tai laikas laisvoje klasėje (neįskaitai) – 2 min. 25,17 sek. Antono laikas klasėje – 2 min. 26,52 sek. Antroje vietoje buvo Kęstutis Povilaitis (Mazda MX-5), atsilikęs nuo lyderio vos 1,32 sek. Trečiąją vietą užėmė Albertas Agejevas (Haynes Roadster). Jo rezultatas – 2 min. 38,76 sek. Visi dalyviai trasą įveikė be baudų.

Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka
Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka

Bendroje įskaitoje, šios įskaitos nugalėtoju tapo Antonas Abragimovičius (Mazda MX-5 Miata). Jis surinko 44 taškus čempionate. Antra bendros įskaitos vietoje liko Kęstutis Povilaitis surinkęs 32 taškus, o trečias Saulius Lagūnas (Honda S2000), kurio sąskaitoje 14 taškų.

Susumavus visų etapų rezultatus komandinėse varžybose pirmąją vietą užėmė „Jodinėja“ komandos vyrukai. Jie surinko 92 taškus čempionate, antra vieta atiteko „AbuDhabis Racing Team“ komandai, surinkusiai 81 tašką. O trečiąją vietą pelnė ekipa, pasivadinusi „RSA Komanda, kurios sąskaitoje 75 taškai.

Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka
Eidmanto Ivanausko nuotr./Varžybų akimirka

Organizatoriai nuoširdžiai sveikina visus Vilniaus slalomo dalyvius ir nori palinkėti visiems ne tik įsimintinų startų, bet ir saugių kilometrų kasdieniniame kelyje.

Vilniaus slalomo varžybomis viskas nesibaigs, nes pasak „Subaru klubo“ prezidentės Jolantos jau artėja išskirtinis renginys – „Subaru Gravel 2016“ „Subaru Versmė“, kurio antrasis etapas vyks jau rugsėjo 24 dieną. „Subaru Versmė“ – devintus metus iš eilės šio klubo organizuojamas renginys autokroso trasoje, Ukmergės rajone.

Daugiau informacijos apie Vilniaus slalomo renginius rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius