Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Techninės problemos lietuviams nesutrukdė likti lyderiais

Finišavę ketvirtoje vietoje lietuviai sugebėjo išlikti TR1 klasės lyderiais.
Dalyvių nuotr. / Finišavę ketvirtoje vietoje lietuviai sugebėjo išlikti TR1 klasės lyderiais.
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Trečiadienis tarptautinio visureigių maratono „Ladoga 2010“ dalyviams tapo ypač sunkia diena. Varžybos pakeitė dislokacijos vietą, o kartu pakito ir važiavimo sąlygos. Benedikto Vanago bei Šarūno Palioko ekipažas, ginantys Lietuvos komandos „MEZON Offroad Team LT“ garbę, šį kartą turėjo techninių problemų. Nepaisant to, finišavę ketvirtoje vietoje, jie sugebėjo išlikti TR1 klasės lyderiais, rašoma pranešime spaudai.

B.Vanago teigimu, šį kartą dalyviams teko varžytis greičio ruože, esančiame arčiau Suomijos sienos. Čia pasitaikė uolų ir stambių riedulių, o vietomis kelią teko skintis siaurais koridoriais tarp medžių, į kuriuos daugelis dalyvių aplamdė savo automobilius. Penktoji maratono diena pasižymėjo stipriai kintančiu aukščių diapazonu. Taipogi, daug pastangų pareikalavo stačius ir aukštus krantus turinčios upės.

Lietuvių ekipažas neišvengė techninių problemų – įpusėjus distanciją, lūžo „Suzuki Jimny“ priekinis tiltas. Dėl gedimo B.Vanagas su Š.Palioku buvo priversti likusią trasos dalį važiuoti tik galiniais ratais varomu automobiliu. Prisimenant, kad visureigių varžybose keturių ratų pavara yra gyvybiškai svarbi, ketvirtąją vietą galima laikyti išties geru pasiekimu.

Techninių problemų turėjo ir kiti varžybų dalyviai. Pagrindiniams lietuvių varžovams TR1 klasėje – Aleksejui Sergejevui ir Aleksejui Korotajevui („Toyota Land Cruiser“) nesisekė dar labiau – jų automobilyje dingo stabdžiai. Favoritais laikomi sportininkai trečiadienio greičio ruože finišavo tik šeštoje vietoje.

Šį kartą greičiausias buvo Andrejaus Buštarenko ekipažas su „Land Rover Defender“, užtrukę 2 valandas, 1 minutę ir 35 sekundes. Antri liko analogišką automobilį vairavę Aleksejus Martinovas su Aleksejumi Lagutkinu (2 val., 3 min. 51 sek.), o trečias: Sergejaus Gorno ekipažas su „Toyota Land Cruiser“ (2 val. 8 min. 59 sek.). „MEZON Offroad Team LT“ komandos lenktynininkai užfiksavo 2 valandų, 11 minučių ir 46 sekundžių laiką.

Apibendrinus rezultatus – prarasta ne tiek ir daug, be to – pagrindinius varžovus TR1 klasėje mūsiškiai aplenkė beveik dešimčia minučių. Visureigių maratono „Ladoga 2010“ finišas jau ne už kalnų – birželio 6–ąją dieną. Kol kas B.Vanago bei Š.Palioko persvara daugiau nei įtikinama – ji padidėjo iki kiek daugiau nei vienos valandos.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas