Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Todtas garantuoja, kad variklių garsas ir 2013 metais bus geras

Naujas variklių reglamentas, kurį neseniai patvirtino FIA ir kuris įsigalios nuo 2013 metų, sukėlė skirtingų nuomonių bangą „Formulėje-1“. Norbertas Haugas, „Mercedes Motorsport“ viceprezidentas, palaikė keturių cilindrų turbo variklių idėją, o Luca di Montezemolo atvirai išsakė kritiką. Legendinis lenktynininkas iš Austrijos Nikis Lauda taip pat nėra patenkintas artėjančia reforma.
FIA prezidentas Jeanas Todtas
FIA prezidentas Jeanas Todtas / „Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Formulė 1“

Nikis Lauda: „Mane jaudina tai, kas bus su unikaliu „Formulės-1“ variklių garsu? Tikiuosi, jis netaps tylesnis...“

Su juo solidarus ir „Formulės-1“ komercinių teisių savininkas Bernie Ecclestonas: „Manęs nejaudina, ar tai bus 1,6, ar 1,8 varikliai. Mane jaudina jų garsas.“

Bet FIA prezidentas Jeanas Todtas mano, kad jaudintis nėra pagrindo.

Jeanas Todtas, FIA: „Galiu garantuoti, kad „Formulės-1“ bolidai, pradedant nuo 2013 metų, skambės puikiai. Paskutiniu metu į pirmą planą keliami saugumo ir ekologijos klausimai. Autokoncernai jau pasiekė progreso abiejomis kryptimis.

Priimdama naujas taisykles, FIA pateikė „Formulei-1“ akivaizdų signalą: ji lieka autosporto viršūne, bet perėjimas prie mažesnių variklių labai svarbus automobilių gamintojams.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius