Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Turkijos ralyje nugalėjo S.Loebo ekipažas

Sebastianas Loebas tapo Turkijos ralio nugalėtoju
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Sebastianas Loebas tapo Turkijos ralio nugalėtoju
Šaltinis: rallynews.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Prancūzo Sebastieno Loebo ir monakiečio Danielio Elenos tandemui ir vėl pavyko nugalėti – pirmoji vieta Turkijos ralyje šiemet jiems buvo jau trečioji pergalė iš eilės.

Solidžia 54,5 sekundės persvara aplenkę tokį pat automobilį vairavusį Petterį Solbergą su Philu Millsu, pasaulio čempionų titulą ginantys lenktynininkai WRC taškų lentelėje dar labiau atitolo nuo pagrindinių varžovų – Mikko Hirvoneno ir Jarmo Lehtineno iš „Ford“, kurie finišavo treti.

Sekmadienio rytą Turkijos ralio organizatoriai padarė savotišką paslaugą S.Loebui, atšaukę du pirmuosius greičio ruožus – aštuonioliktąjį ir devynioliktąjį. 16,79 ir 21,32 kilometro ilgio ruožai buvo atšaukti dėl su saugumu susijusių priežasčių: dėl liūties jų danga tapo tikra klampyne, todėl nuspręsta, kad juos ekipažai pravažiuos kaip eilines kelio sekcijas.

Tačiau Loebo/Elenos ekipažas nevažiavo taip, kaip tikėjosi daugelis – jie laimėjo visus sekmadienio greičio ruožus, išskyrus paskutinįjį, kuomet jau buvo aišku, kad pergalė – ranka pasiekiama. Prie to prisidėjo lietus, eliminavęs ženkliai prastesnį nei vėliau startuojančiųjų varžovų padangų sukibimą su kelio danga.

Dvidešimtajame greičio ruože (GR20), kuris tapo įžanginiu sekmadienio varžybose, nepasisekė iki tol devintoje vietoje važiavusiems estams Ottui Tanakui su Kuldaru Sikku, kurie su „Mitsubishi Lancer Evo X“ keliskart vertėsi visiškai netoli starto. Automobilis buvo stipriai apgadintas, taigi „Pirelli Star Driver“ nugalėtojai taip prarado galimybę pelnyti įskaitinių taškų.

GR20 buvo nesėkmingas ir „Ford“ komandos lyderiams Hirvonenui/Lehtinenui, kurių automobiliui per plačiai slydus, galinė padanga gavo stiprų smūgį. Tai įvyko 1,5 kilometro nuo starto ir ilgainiui padanga plyšo į gabalus, kurie pramušė rato arką, taip pripildydami „Focus WRC“ pilną dulkių. Ekipažas varžovams pralaimėjo apie 40 sekundžių, todėl juos aplenkė Danis Sordo su Marcu Marti iš „Citroen“. Panašioje situacijoje dieną prieš tai ant asfalto apvirto ir suomių komandos draugai – Jari–Matti Latvala su Miika Anttila.
M.Hirvoneno ekipažas atkovojo trečiąją poziciją, tačiau taip nutiko po to, kai trasoje dėl gedimo sustojo D.Sordo.Nepasisekė iki tol devintoje vietoje važiavusiems estams Ottui Tanakui su Kuldaru Sikku, kurie su „Mitsubishi Lancer Evo X“ keliskart vertėsi visiškai netoli starto.

Iki finišo likusiuose greičio ruožuose pozicijų pakitimų tarp lyderių neįvyko, o užtikrintą pergalę nuskynė Loebo/Elenos duetas.

Aukštoje penktoje vietoje finišavo Kimio Raikkoneno bei Kajaus Lindstromo ekipažas su „Citroen C4 WRC“. Kimiui šis rezultatas yra aukščiausias trumpoje jo WRC karjeroje, tapęs neblogu argumentu prieš skeptikus, abejojančius suomio pasirinkimu.

Pirmasis Turkijos ralio dešimtukas yra toks:

1. Sebastienas Loebas (Prancūzija) – „Citroen C4 WRC“
2. Petteris Solbergas (Norvegija) – „Citroen C4 WRC“ +54,5 sek.
3. Mikko Hirvonenas (Suomija) – „Ford Focus WRC“ +1 min. 43,4 sek.
4. Sebastienas Ogieras (Prancūzija) – „Citroen C4 WRC“ +3 min. 46,0 sek.
5. Kimis Raikkonenas (Suomija) – „Citroen C4 WRC“ +6 min. 44,3 sek.
6. Frederico Villagra (Argentina) – „Ford Focus WRC“ +7 min. 56,7 sek.
7. Matthew Wilsonas (D.Britanija) – „Ford Focus WRC“ +8 min. 29,8 sek.
8. Jari–Matti Latvala (Suomija) – „Ford Focus WRC“ +19 min. 44,2 sek.
9.Dennisas Kuipersas (Olandija) – „Ford Fiesta S2000“ +23 min. 22,2 sek.
10. Aaronas Burkartas (Vokietija) – „Suzuki Swift S1600“ +27 min. 04,7 sek
 

rallynews.lt
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie Gazas